Netflix wprowadził zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Na urządzeniach mobilnych oraz social mediach pojawi się ikona z literą “N”. Analitycy przewidują, że po podwyżce cen niektórych abonamentów w USA liczba tamtejszych użytkowników może spaść nawet o 480 tysięcy.
Nowy znak graficzny stylizowany jest na wstążkę, która tworzy literę N. Według zapowiedzi ma to być nowy, dodatkowy element identyfikujący firmę, przede wszystkim w wersji serwisu przeznaczonej do urządzeń mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Netflix podkreślił jednocześnie, że dotychczasowy znak nadal pozostaje w użyciu.
Według analityków przyszłość serwisu w USA nie wygląda najlepiej. Związane jest to z procesem podnoszenia cen abonamentów oferujących jakość HD. Odbiorcy korzystający z abonamentów w wysokości 7,99 oraz 8,99 dol. na miesiąc będą musieli płacić taką samą wyższą stawkę – 9,99 dol. Na dotychczasowym poziomie 7,99 dol. pozostanie jedynie pakiet podstawowy nie udostępniający filmów w jakość HD.
Źródło: Wirtualne Media
Zmiany w Netflixie – nowe logo i wyższe ceny w USA
przeczytaj najnowszy numer isporfessional