TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Trendy

Telewizja satelitarna umiera, IPTV pożera jej zyski, a kablówki same się kanibalizują

Trend spadku popularności telewizji satelitarnej jest w Polsce zgodny z tendencjami europejskimi, choć w...

Jak korzystamy z AI?

Polacy korzystają ze sztucznej inteligencji częściej niż Amerykanie czy Niemcy – 69 proc. respondentów...

6,5 mln zastrzeżonych numerów PESEL

Ministerstwo Cyfryzacji podaje, że obecnie zastrzeżonych jest ponad 6,5 mln numerów PESEL. To mniej...

Jak wygląda rynek telekomunikacyjny w Polsce w oczach przedstawicieli ISP – barometr rynku komunikacji elektronicznej

Kancelaria Prawna Media postanowiła nie poprzestawać na informacjach od przedsiębiorców telekomunikacyjnych ograniczających się do...

Media społecznościowo-sprzedażowe

Media społecznościowe już nie służą markom do budowania wizerunku. Granica między obecnością a sprzedażą...

Więcej jednoosobowych firm

Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju 2025 roku liczba wniosków dotyczących założenia...

Telewizja satelitarna umiera, IPTV pożera jej zyski, a kablówki same się kanibalizują

Trend spadku popularności telewizji satelitarnej jest w Polsce zgodny z tendencjami europejskimi, choć w Polsce nadal zachowuje ona relatywnie wysoką pozycję. Raport UKE o...

Jak korzystamy z AI?

Polacy korzystają ze sztucznej inteligencji częściej niż Amerykanie czy Niemcy – 69 proc. respondentów deklaruje regularne użytkowanie, co plasuje nas powyżej średniej światowej. Jednocześnie...

6,5 mln zastrzeżonych numerów PESEL

Ministerstwo Cyfryzacji podaje, że obecnie zastrzeżonych jest ponad 6,5 mln numerów PESEL. To mniej niż 20 proc. dorosłych Polaków. Przypominamy, że możliwość dokonania tej...

Jak wygląda rynek telekomunikacyjny w Polsce w oczach przedstawicieli ISP – barometr rynku komunikacji elektronicznej

Kancelaria Prawna Media postanowiła nie poprzestawać na informacjach od przedsiębiorców telekomunikacyjnych ograniczających się do stwierdzenia, że w branży jest źle. Tym bardziej, że przedstawiciele...

Media społecznościowo-sprzedażowe

Media społecznościowe już nie służą markom do budowania wizerunku. Granica między obecnością a sprzedażą praktycznie zniknęła. Produkty wyświetlają się hurtowo, a zakupy mogą skończyć...