TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Zarządzanie

Zmiana w wyliczeniach stażu pracy. Teraz będą się do niego wliczać okresy prowadzenia JDG i umów zlecenia

Ważna wiadomość dla przedsiębiorców. Rada Ministrów przyjęła projekt Ministerstwa Pracy zmieniający zasady wyliczania stażu...

Jaworzno, Jaworzno i jeszcze raz Jaworzno – rozmowa z Sebastianem Pycią z firmy ART-COM

O firmie ART-COM pisaliśmy już o kilkakrotnie. Jest bez wątpienia jednym z filarów Grupy...

Kolejny punkt pakietu deregulacyjnego – przedsiębiorcy zrobią korektę deklaracji podczas kontroli

Sejm uchwalił nowelizację ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej, a także ustawy o podatku od...

Polski Akt o Dostępności obowiązywać będzie już 28 czerwca. Przygotuj się zgodnie ze wskazówkami PFRON

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) opracował wytyczne dla podmiotów gospodarczych, które ułatwią im...

Wciąż nie ufamy botom

Zdecydowana większość Polek i Polaków miała już kontakt z botem w dziale obsługi klienta....

Zmiana w wyliczeniach stażu pracy. Teraz będą się do niego wliczać okresy prowadzenia JDG i umów zlecenia

Ważna wiadomość dla przedsiębiorców. Rada Ministrów przyjęła projekt Ministerstwa Pracy zmieniający zasady wyliczania stażu pracy. Od 1 stycznia 2026 roku będą się do niego...

Jaworzno, Jaworzno i jeszcze raz Jaworzno – rozmowa z Sebastianem Pycią z firmy ART-COM

O firmie ART-COM pisaliśmy już o kilkakrotnie. Jest bez wątpienia jednym z filarów Grupy MiŚOT, a jej przedstawiciele są zawsze obecni na zjazdach małych...

Kolejny punkt pakietu deregulacyjnego – przedsiębiorcy zrobią korektę deklaracji podczas kontroli

Sejm uchwalił nowelizację ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej, a także ustawy o podatku od towarów i usług. To kolejne działania deregulacyjne, które maja wspierać...

Polski Akt o Dostępności obowiązywać będzie już 28 czerwca. Przygotuj się zgodnie ze wskazówkami PFRON

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) opracował wytyczne dla podmiotów gospodarczych, które ułatwią im dostosowanie się do wymagań dostępności produktów i usług do potrzeb...

Wciąż nie ufamy botom

Zdecydowana większość Polek i Polaków miała już kontakt z botem w dziale obsługi klienta. Twierdząco na pytanie oto odpowiada ponad 75 proc. respondentów....