O tym, że media społecznościowe pozwalają odnieść sukces w biznesie, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Internet stwarza nieograniczone możliwości promocji firmy, dlatego dobrze jest nadążać za aktualnymi trendami i mieć świadomość, że oprócz Facebooka czy Instagramu istnieją też inne źródła, które pozwalają skutecznie kreować wizerunek marki i dotrzeć do możliwie najszerszego grona nowych odbiorców, czyli potencjalnych klientów.
Niestety, wiele firm nadal nie potrafi w pełni wykorzystać dobrodziejstw, jakie oferują różnego rodzaju serwisy czy aplikacje społecznościowe. To duży błąd, ponieważ znajomość takich stron pozwala nie tylko w działaniach promocyjnych, ale ułatwia także kontakty z klientami. Największą popularnością cieszy się w tej chwili wielka trójka – czyli Facebook, Instagram i Twitter, ale są też nowości, o których trzeba wiedzieć. Należą do nich Snapchat (ten może być akurat znany, ale w dalszym ciągu nie wszyscy wykorzystują jego potencjał), Periscope i Tinder.
Ten ostatni powstał w 2012 roku. To ideale źródło wiedzy, ponieważ pozwala przeglądać profile użytkowników z konkretnych kategorii, jak na przykład: wiek, płeć lub odległość między miejscem zamieszkania. Periscope pozwala natomiast za pomocą smartfona relacjonować wydarzenia na żywo.
Warto pamiętać o tych mediach społecznościowych, mimo że obecnie ich zasięg nie jest w Polsce zbyt wielki, to z czasem mogą okazać się ważnym źródłem informacji i promocji.
Źródło: Puls Biznesu