TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Zapraszamy na Zjazd do… Dworu

Zjazdy MiŚOT słyną w branży telekomunikacyjnej z bogatej merytoryki, znakomitej atmosfery oraz dobrych lokalizacji. Organizatorzy od lat zwracają baczną uwagę na wybór miejsc branżowych spotkań MiŚOT-ów. Podobnie będzie jesienią – uczestnicy spotkają się tym razem w Zakopanem w hotelu Nosalowy Dwór.

– Miejsca nie zabraknie dla nikogo. Wygodne pokoje, przestronne sale na wykłady i stanowiska sponsorskie, przemyślane zakamarki na rozmowy w mniejszym gronie, a także super powierzchnie na Before Party i antyGalę zadowolą wszystkich. No i mamy również znakomitą lokalizację Meliny, czyli kultowego miejsca spotkań MiŚOT-ów. Już teraz zapraszam tam wszystkich uczestników – zachęca Anna Pycia ze spółki Projekt MdM, która organizuje wydarzenie.

W hotelu każdy będzie czuł się znakomicie, korzystając z podhalańskiej oferty dań i rozrywek. A gdy uzna, że to za mało, przed konferencją i w przerwie pomiędzy jej najważniejszymi punktami będzie można udać się do miasta. Krupówki, Gubałówka i inne atrakcje skuszą zapewne wielu.

– Po każdej konferencji prosimy uczestników o jej oceny. Wszystkie uwagi analizujemy szczegółowo, aby każdy następny zjazd był jeszcze lepszy. Mam nadzieję, że podsumowanie 2023 roku w Zakopanem wypadnie jeszcze lepiej niż nasze wiosenne spotkanie w Wiśle. Poprzeczka jest zawieszona wysoko, ale postaramy się temu sprostać – zapewnia Krzysztof Fujarski, prezes Projektu MdM.

Równie ciekawie jak lokalizacja zapowiada się oferta artystyczna, ale o niej organizatorzy będą informować wkrótce…

Wejściówki: https://misot.pl/zjazdy/

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze