TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Play z usługą mojeID

Play wprowadził rozwiązanie pozwalające na zawieranie online umów abonamentowych oraz aneksów. Chodzi o usługę mojeID prowadzoną przez KIR. Dzięki niej możliwe jest zdalne potwierdzenie tożsamości.

KIR dostarcza rozwiązanie pozwalające na bezpieczne i wygodne uwierzytelnienia klienta w relacjach z dostawcami usług w trybie online. Do potwierdzenia tożsamości wykorzystuje ono bankowość internetową.

– Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów – powiedział dyrektor digital marketingu w Play Maciej Żyto.

Zdalne potwierdzenie tożsamości dzięki mojeID to dostęp użytkowników do usług online świadczonych przez dostawców z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych.

– Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID – podsumował dyrektor linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR Piotr Wichowski.

Źródło: ISBNews

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze