TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Obnażamy reklamy

T-Mobile przegrywa w sądzie z UOKiK. Gigantyczna kara utrzymana

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że wygrał z T-Mobile w sądzie. Nałożona na...

Gigantyczna kara dla T-Mobile

25 mld zł kary dla T-Mobile nałożył Prezes UOKiK. Sprawa dotyczy reklam wprowadzających konsumentów...

OPTIX AirTube – uniwersalny kabel kliencki FTTX

Przeglądając dostępne na rynku rozwiązania w zakresie stosowanych przez operatorów technologii budowy sieci, przyjrzeliśmy...

Play wchodzi na rynek internetu stacjonarnego

Zwiększy się konkurencja na rynku podłączeń internetu stacjonarnego. Operator Play przedstawił ofertę sprzedaży w oparciu...

Polacy nie chcą reklam w internecie

Z badania przeprowadzonego przez MEC Wavemaker wynika, że ponad jedna trzecia polskich internautów blokuje...

Nie daj się złapać na "GRATIS"! Oferta z tabletem czy bez?

Operatorzy globalni coraz częściej kuszą nas atrakcyjnym sprzętem gratis – np. tabletem dołączonym do...

Rewolucja LTE – nie daj się reklamie!

LTE jest najszybciej rozwijającą się technologią mobilnego Internetu. Wdrożona w krajach skandynawskich w zawrotnym tempie kilku miesięcy zdobyła rynek dostawców Internetu. Co ważne, technologia...

T-Mobile przegrywa w sądzie z UOKiK. Gigantyczna kara utrzymana

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że wygrał z T-Mobile w sądzie. Nałożona na początku 2024 r. na operatora kara w wysokości 25 mln...

Gigantyczna kara dla T-Mobile

25 mld zł kary dla T-Mobile nałożył Prezes UOKiK. Sprawa dotyczy reklam wprowadzających konsumentów w błąd o ofercie pre-paid. Zdaniem UOKiK hasło reklamowe 1200...

OPTIX AirTube – uniwersalny kabel kliencki FTTX

Przeglądając dostępne na rynku rozwiązania w zakresie stosowanych przez operatorów technologii budowy sieci, przyjrzeliśmy się kablom OPTIX AirTube oferowanym przez XBEST.pl OPTIX AirTube to...

Play wchodzi na rynek internetu stacjonarnego

Zwiększy się konkurencja na rynku podłączeń internetu stacjonarnego. Operator Play przedstawił ofertę sprzedaży w oparciu infrastrukturze sieci Vectra. Klienci, w wybranych jak na razie miastach, mają...

Polacy nie chcą reklam w internecie

Z badania przeprowadzonego przez MEC Wavemaker wynika, że ponad jedna trzecia polskich internautów blokuje reklamy w internecie. Jako główny powód wymienia się irytujący przekaz...