Urząd Komunikacji Elektronicznej przyjrzał się biurom obsługi klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Sprawdzano zakres stosowanych udogodnień czy bariery, jakie napotykają w tych miejscach osoby z niepełnosprawnościami....
Wbrew powszechnej opinii sierpień nie był sezonem ogórkowym. Pojawiały się doniesienia z różnych obszarów szeroko pojętej telekomunikacji. Wiele informacji budziło żywe zainteresowanie operatorów, ale...
Rosnące oczekiwania klientów, zmiany regulacyjne, potrzeba optymalizacji kosztów – dzisiejszy rynek telekomunikacyjny nie daje miejsca na przestoje. Dlatego operatorzy coraz częściej sięgają po narzędzia,...
Japonia rozwija się technologicznie w tempie, o którym marzymy. Podczas podróży kraj ten zaskoczył mnie jednak na kilka sposobów - nie tylko nowinkami,...
Okres wakacyjny to dla operatorów mobilnych prawdziwy test wydajności sieci. Zwiększone obciążenie ruchem, spowodowane intensywnym korzystaniem z nawigacji, streamingu czy rezerwacji online, pokazuje, które...
W UKE podjęto decyzję o ujednoliceniu czasu obowiązywania rezerwacji w poszczególnych pasmach. Ma to uporządkować system gospodarowania częstotliwościami radiowymi. Nowe zasady maja być nie...
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję".