W III kwartał 2022 roku Play odnotował wzrost klientów mobilnych, a to przełożyło się na wzrost przychodów. Firma nadal pracuje nad rozbudową infrastruktury telekomunikacyjnej, by swoje usług zaoferować jeszcze większej liczbie osób.
III kwartał 2022 r. to dla Play wzrost raportowanych klientów mobilnych o 8,4 proc. w stosunku do adekwatnego okresu ubiegłego roku. W sumie sieć ma już 15,8 mln klientów. W przypadku klientów aktywnych jest to wzrost o 5.6 proc. Daje to liczbę 12,8 mln osób.
Dzięki ofercie PLAY NOW TV, dostępowi do internetu stacjonarnego Play i usług UPC firma posiada 2 mln abonentów usług stacjonarnych. Przekłada się to na przychody Play, które zrosły o 32 proc. osiągając kwotę 2,4 mld zł. W tym przychody z usług mobilnych to 1,1 mld zł.
Firma wciąż rozwija swoją infrastrukturę. W trzecim kwartale tego roku uruchomiła 224 stacje, co dało finalny wynik na koniec kwartału 10 255 stacji. Wdraża także innowacyjne rozwiązania, które mają zmniejszyć zużycie energii elektrycznej.
Źródło: informacja prasowa Play
Czytaj także: