Firma Vectra zapowiedziała podwyżki cen swoich usług. Już na kwietniowych fakturach pojawią się nowe stawki. Klienci, który się na to nie godzą, mogą rozwiązać umowę.
Niedawno klienci Vectry byli jednymi z tych, którzy odnotowali problemy z internetem w związku z dużą awarią na terenie kraju. A już czeka ich kolejna niemiła niespodzianka, czyli podwyżka cen w Vectrze.
Firma rozsyła informacje o zbliżających się podwyżkach. Mają pojawić się już na kwietniowych fakturach. Dostęp do internetu ma być droższy o 7 zł.
Dotyczy to umów zawieranych na czas nieokreślony i dodatkowo po okresie zastrzeżonym. Dlatego niektórzy klienci pisma nie otrzymali i podwyżki ich nie dotyczą.
Pewne jest tylko, że zapowiadana podwyżka dotyczy umów zawieranych na czas nieokreślony i dodatkowo po okresie zastrzeżonym. Oznacza to, że część klientów podwyżki na razie mogą ominąć. Ci, którzy jednak otrzymali podobne pismo, mogą wypowiedzieć umowę do 31 marca.
– Informację o zmianach otrzymuje tylko grupa klientów, którzy posiadają umowy na czas nieokreślony po upływie okresu zobowiązania. Na obecną chwilę nie planujemy podwyżek dla klientów w okresie trwania umowy – przekazała Telepolis Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR Vectra S.A.
Firma konieczność podwyżek uzasadnia inflacją, wzrostem cen energii i wynagrodzeń, ale również inwestycjami w nowoczesne i bardziej wydajne technologie. Jest to konieczne z uwagi na coraz większą liczbę urządzeń podłączanych do domowych sieci. A to wymaga szybszego i bardziej stabilnego internetu.
Klienci, którzy otrzymali pisma z informacją o podwyżce, a nie zgadzają się na nią, mogą wypowiedzieć umowę do 31 marca.
Źródło: telepolis.pl