TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

To już koniec HBO Max. Co dalej?


David Zaslav, szef Warner Bros. Discovery, zapowiedział, że platforma HBO Max zniknie z amerykańskiego rynku. Jednak użytkownicy nie zostaną pozostawieni bez żadnej innej propozycji. W miejsce HBO Max ma pojawić się Max łączący w sobie ofertę poprzednika uzupełniają o ofertę Discovery+.

Pierwotnym pomysłem było całkowite połączenie platform HBO Max i Discovery+ pod nowym szyldem Max. Jednak postanowiono, że chociaż nowa usługa będzie prezentować treści dwóch poprzedniczek, to nadal z Discovery+ będzie można korzystać także niezależnie.

W Stanach Zjednoczonych Max ma wystartować 23 maja 2023 r.

Max – ile będzie kosztawać?

Zapowiedziano trzy plany płatnicze w ofercie Max:

– Max Ad Light za 9,99 dolarów miesięcznie – w planie pojawiają się reklamy i można z niego korzystać na dwóch urządzeniach równolegle,
 – Max Ad Free za 15,99 dolarów miesięcznie – w tym planie nie ma reklam i również korzystać z niego można na dwóch urządzeniach równolegle,
– Max Ultimate Ad Free za 19,99 dolarów miesięcznie – pakiet bez reklam, z którego można równolegle korzystać na czterech urządzeniach.

Użytkownicy HBO Max po zmianie platformy w Max będą zachowywali swoje osobiste ustawienia, profile, historie oglądania i listę do obejrzenia.

Max to zapowiedzi nowości

Warner Bros. Discovery zapowiada, że w każdym miesiącu pojawi się w Max aż 40 nowości.

W czasie prezentowania zmian z HBO Max na Max powiedziano także o przygotowywanych premierach w nowym kanale. Pojawił się teaser czwartego sezonu serialu „Detektyw” zatytułowany „Kraina nocy”. Pojawi się też serial „The Regime”, którego gwiazdą jest Kate Winslet i znany był pod tytułem „The Palace”.

W dniu premiery nowej platformy zadebiutuje na niej animowany serial „Gremlins: Secrets of the Mogwai” oraz  widowisko DC „Shazam! Gniew bogów”. Szefowie liczą na sukces tej drugiej propozycji, która od premiery kinowej w połowie marca już zarobiła 56,9 mln dolarów.

Źródło: filmweb.pl

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Pieskie życie w telewizji, czyli o czym myśli Kameleon

Wyścig operatorów telewizyjnych trwa. Liczy się technologia, funkcjonalność, czyli sposoby konsumpcji treści, ilość i...

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...