Urząd Komunikacji Elektronicznej chce sprawdzić, jak pracownicy obsługują klientów ze specjalnymi potrzebami. Dlatego pojawiło się zapytanie ofertowe na „Przeprowadzenie badania jakości obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami w Centrali UKE oraz w dwóch wybranych Delegaturach UKE metodą Mystery Client (Metodą Tajemniczego Klienta)”.
Niedawno pisaliśmy o tym, że UKE dostosowuje swoje biura i obsługę do osób ze szczególnymi potrzebami. Jednak teraz ma zostać zweryfikowane to, czy pracownicy są do takiej obsługi odpowiednio przygotowani. W tym celu zostanie wykorzystana metoda „tajemniczego klienta”.
UKE oczekuje opracowania odpowiedniego scenariusza oraz ankiety dla każdego kanału komunikacji. Mają one uwzględniać również różne rodzaje niepełnosprawności.
Badanie będzie przeprowadzane w okresie od 1 do 3 miesięcy i nie będzie znana dokładna data badania.
Na koniec ma pojawić się raport podsumowujący wyniki tak przeprowadzonego badania.
Badanie będzie przeprowadzone w przynajmniej trzech placówkach. Przy czym jedna to będzie centrala UKE w Warszawie, a dwie pozostałe to wybrane delegatury.
Kryteria wyboru wykonawcy badania mają być doświadczenie oraz cena. Przy czym pierwsza wartość będzie stanowiła 60 proc. oceny, a druga – 40 proc.
Zainteresowani mogą składać oferty do 19 maja.
Źródło: uke.gov.pl
Czytaj także: