TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Spotify nie tylko z dźwiękiem, ale też z obrazem

Spotify wciąż wprowadza zmiany, by zachęcić więcej osób do korzystania z platformy. Jednym z elementów rozwoju było dodanie podcastów, co przyciągnęło kolejnych użytkowników. Teraz pojawi się oczekiwana od dawna opcja, czyli teledyski.

Teledyski to potężny sposób na budowanie więzi między artystami i fanami. W rzeczywistości użytkownicy, którzy odkryli utwór, a następnie obejrzeli teledysk w Spotify, są średnio o 34 proc. bardziej skłonni do ponownego strumieniowania utworu w następnym tygodniu.* I średnio o 24 proc. bardziej prawdopodobne jest, że utwory odkryte z teledyskami zostaną zapisane lub udostępnione w następnym tygodniu przez tych, którzy je obejrzeli – pisze w informacji o nowej usłudze Spotify.

Teledyski na Spotify na razie w wersji beta

Testowo Spotify zamieścił na platformie teledyski na kilkunastu rynkach. Ale już rozszeszył oferte o kolejnych 85. Wciąż jednak brakuje pośród nich Stanów Zjednoczonych.

Poszerzana jest także baza teledysków. Można zobaczyć videoklipy wykonawców takich jak:
– Charli xcx,
– LISA,
– Fontaines D.C.,
– Nick Ward,
– Anirudh Ravichander,
– Fireboy DML.

Teledyski dostępne są równo w wersji mobilnej, jak i stacjonarnej. Jednak umieszczono je na samym dole profilu artysty za wszystkimi informacjami na jego temat.

Firma zapewnia jeszcze, że jest to test a nie finalna forma opcji. Możliwe, że w przyszłości teledyski trafią na bardziej eksponowane miejsce.

Wersja beta teledysków na Spotify zaczyna być udostępniana na nowych rynkach już dziś wraz z ograniczonym katalogiem teledysków – i będzie kontynuowana w ciągu najbliższych kilku tygodni. Nieustannie pracujemy nad budowaniem trwałych relacji między artystami i fanami, dodając funkcje takie jak strony odliczania, Canvas, klipy od artystów, profile artystów, wydarzenia na żywo i towary, aby zapewnić bogate wrażenia ze słuchania muzyki. A dla subskrybentów Premium, teledyski w wersji beta – wraz z ofertami takimi jak DJ, Jam i AI Playlist – to kolejny sposób, w jaki czynimy to doświadczenie jeszcze bogatszym – informuje Spotify


Źródło: newsroom.cpotify.com, antyweb.pl

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze