20 grudnia zniknęły kanały TVP World i TVP Info. W konsekwencji, w ciągu jednego dnia oglądalność TVR wzrosła kilka tysięcy razy razy osiągając najwyższy w historii stacji wynik – prawie 3,4 proc. udziału w rynku. Jednocześnie pojawiła się oddolna presja na wielu operatorów telekomunikacyjnych – ich klienci rozdzwonili się z żądaniami by jak najszybciej włączyć ten kanał do oferty. Rozmawiamy z dyrektorem generalnym TV Republika Radosławem Dobrzyńskim.
Podobno oglądalność jest najważniejsza. Czy nagły jej wzrost ma wpływ na funkcjonowanie stacji?
Radosław Dobrzyński: Nie byliśmy przygotowani na aż taki wzrost oglądalności, myślę, że szybka transmisja live z wydarzeń, jakie miały miejsce w TVP, przyczyniły się do jej skokowego wzrostu. Jesteśmy z tego bardzo zadowoleni, ale czujemy też wagę odpowiedzialności wobec naszych widzów.
Oglądalność tak szybko jak wzrosła tak szybko może spaść. Macie szansę powalczyć o jej utrzymanie. W związku z tym jakich zmian w ramówce możemy się spodziewać w styczniu?
Dostęp tylko dla zalogowanych użytkownikówCzytaj więcej