TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Pokaż swoją społeczną odpowiedzialność – zgłoś firmę w konkursie TeleOdpowiedzialny Roku 2023

Od połowy listopada wpływają aplikacje w konkursie TeleOdpowiedzialny Roku 2023. Zgłoszenia należy składać do końca lutego. Laureata poznamy w kwietniu 2024 roku na ogólnopolskim Zjeździe MiŚOT w Janowie Podlaskim.

Konkurs, organizowany przez Stowarzyszenie e-Południe i Fundację Lokalni, jest dobrą okazją do pokazania aktywności operatorów w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. A w 2023 roku sporo działo się! MiŚOT-y byli aktywni w obszarach charytatywności, ochrony środowiska, wsparcia pracowników, a przede wszystkim pomocy dla lokalnej społeczności. 14 listopada na ogólnopolskim Zjeździe MiŚOT w Zakopanem ogłoszono inaugurację kolejnej edycji konkursu. 

– Operatorzy od lat, w kolejnych edycjach konkursu, dzielą się z nami swoimi projektami. My skutecznie promujemy je i wspieramy. Tak będzie i teraz – informuje Aleksandra Czerech, wiceprezeska Fundacji Lokalni.

Aplikacja dostępna jest na stronie: https://misot.pl/teleodpowiedzialni/teleodpowiedzialny-roku-2023/ Należy ją wysłać na adres: teleodpowiedzialni@misot.pl. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do końca lutego. Potem do pracy przystąpi kapituła.

Patronat nad inicjatywą mają isportal.pl, ICT Professional oraz Tygodnik Angora. 

LAUREACI:

2019 rok – Interkonekt

2020 rok – Systemia, wyróżnieni: Interkonekt, Kolnet, Promedia

2021 rok – Multimetro (Miconet), wyróżnieni: Interkonekt, Fiberway, Pasjo.net, Syrion i FajnyNet

2022 rok – Beskid Media, wyróżnienia:  Syrion, Comnet Multimedia, Multimetro (Miconet)

FILM:

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze