TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Platforma MAX w Polsce. Ile będzie kosztować?

Już 11 czerwca w Polsce pojawi się platforma Max. Zastąpi ona HBO Max. Klienci będą mieli do wyboru trzy pakiety oraz pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport”. Ile trzeba będzie za nie zapłacić?

Maciej Gozdowski z Warner Bros. Discovery zapowiada, że Max na polskim rynku to będzie  „największe wydarzenie branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku”. Platforma zastąpi HBO Max, które było dostępne wcześniej.

Od 11 czerwca 2024 r. wszyscy chętni będą mogli korzystać z pakietów dostępnych w ofercie Max. Do wyboru są trzy opcje oraz pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport”. Każdy z nich to inna oferta i inna cena.

Oferta będzie bezkonkurencyjna pod względem treści, a jednocześnie bardzo konkurencyjna pod względem cenowym – zapewnia Warner Bros. Discovery.

Trzy pakiety do wyboru

Najtaniej czyli 19,99 zł miesięcznie

Najtańszy pakiet dostępny w Max kosztuje 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł za rok.

Cechuje go przystępna cena, a więc większa dostępność najwyższej jakości treści przy ograniczonej liczbie reklam. Taka usługa znana jest już polskim użytkownikom Playera, który jest lokalnym pionierem w zastosowaniu rozwiązań łączących tańsze subskrypcje z reklamami – czytamy w informacji biura prasowego Warner Bros. Discovery.

W pakiecie dostępne są seriale filmy i programy na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. Oferowana w pakiecie jakość to Full HD. Klienci będą mieli również dostęp do kanału linearnego TVN w jakości HD.

Niestety decydujący się na najtańszą opcje muszą liczyć się z tym, że w jej ramach będą wyświetlane reklamy.

Pakiet bez reklam za 29,99 zł

Pakiet „Standardowy” będzie można zamówić za 29,99 zł miesięcznie lub płacąc 299 zł za rok. W tym pakiecie nie będzie wyświetlanych reklam. Oprócz tego możliwe będzie pobranie 30 tytułów, by oglądać je offline.

Linearnie będą dostępne kanały takie jak HBO, HBO2, HBO3 oraz TVN.

Za 49,99 zł można mieć cztery ekrany i jakość 4K

Najdroższy z oferowanych w Max jest pakiet „Premium”. Kosztuje 49,99 zł miesięcznie lub 499 zł za rok. Pozwala on na wyświetlanie treści na czterech ekranach jednocześnie. Także jakość w tym pakiecie jest najlepsza, bo jest to Full HD lub 4K oraz dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach. W pakiecie jest do pobrania 100 dostępnych tytułów (w tym 30 filmów). Kanały dostępne linearnie są podobne do tych, które oferuje pakiet „Standardowy”.

Każdy z pakietów oferuje również dostęp do transmisji z igrzysk olimpijskich.

„Kanały TV i Sport” w pakiecie dodatkowym

Niezależnie od tego, jaki wybierze kto pakiet, może do niego dobrać za 20 zł miesięcznie dodatek „Kanały TV i Sport”. Mają wtedy dostęp do kanałów takich jak:
– TVN24,
– TVN24 BiS,
– TVN 7,
– TVN Style,
– TVN Turbo,
– TVN Fabuła
– TTV,
– METRO,
– CNN,
– Eurosport 1,
– Eurosport 2,
– Warner TV,
– HGTV,
– Travel Channel,
– Food Network,
– Animal Planet,
– Cartoon Network,
–  Cartoonito,
– ID,
– TLC,
– Discovery Channel,
– Discovery Historia,
– Discovery Life,
– Discovery Science,
– DTX.

W „Kanały TV i Sport” dostępne będą również relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych. Będzie to Puchar Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, wyścig 24h Le Mans czy Wielkie Szlemy. Kanały telewizyjne i relacje sportowe będzie można na dwóch urządzeniach jednocześnie, jeśli jest to zgodne z pakietem bazowym.

– „Tu jest co oglądać! Tak właśnie brzmi hasło platformy Max w Polsce. Ale to coś więcej niż hasło – to obietnica, którą składamy naszym użytkownikom. W Max tworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Trzy bazowe pakiety subskrypcyjne i jeden dodatkowy dostępne będą w świetnych cenach, już od 19,99 zł miesięcznie. Otworzą one naszym użytkownikom drzwi do niezliczonych godzin najlepszej rozrywki w każdej kategorii tematycznej – komentuje Maciej Gozdowski, Group Vice President – Streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Źródło: Wirtualne Media

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze