Pożar w serwerowni w Strasburgu spowodował także problemy polskich klientów. Najbardziej uderzyło to w tych, którzy korzystali z serwisu BaseLinker. Z jej usług korzystały serwisy w Polsce i oferujący swoje produkty w sprzedaży internetowej. Poczta Polska informuje, że przesyłki można nadawać bezpośrednio przez jej platformę Elektronicznego Nadawcy.
Awaria narzędzia wykorzystywanego przez sprzedawców i serwisy e-commerce ujawniła potrzebę bezpiecznych rozwiązań informatycznych do nadawania paczek. Problemy z tym związane zablokowały możliwość płynnego handlu.
Poczta Polska przypomina, że niezależnie od innych systemu i ich problemów, można nadawać przesyłki korzystając z platformy e-nadawca.poczta-polska.pl. To bezpieczna obsługa paczek, a w razie problemów z jej obsługą można poradzić się konsultanta na infolinii.
Przy przygotowaniu przesyłki można także skorzystać z generowania etykiet adresowych, książki nadawczej czy zestawienie ilościowe.
Poczta Polska zapewnia, że dba o cyberbezpieczeństwo systemów oraz danych powierzanych przez klientów. A jej serwery informatyczne zlokalizowane są w Polsce.
Źródło: www.poczta-polska.pl
Czytaj także: