Oferta Sklepu MiŚOT cały czas jest rozwijana. Pojawiają się w nim nowe produkty i usługi dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Niedawno dodane zostały programy wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem, dedykowane operatorom telekomunikacyjnym: net47 i net360. Czym się wyróżniają?
Wszystko, co potrzebne w systemie net47
Kompleksowy system CRM w modelu on-premise służy do sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Wspiera działalność MIŚOT-ów w zakresie zarządzania relacjami z klientem końcowym, pracownikami, finansami oraz siecią i sprzętem przedsiębiorstwa. Na rynku dostępny od 2006 roku. Tworzony i rozwijany przez lokalnego operatora telekomunikacyjnego, twórcy znają więc od podszewki wszystkie problemy pojawiające się w tej działalności. Składa się przy tym z wielu modułów, z którymi najlepiej zapoznać się po zalogowaniu do Sklepu MiŚOT. CRM instalowany jest na serwerze MiŚOT-a.
Niewymagający serwera net360
Wersja kompleksowego systemu CRM, w tym wydaniu w modelu SaaS, nie wymaga tym samym posiadania własnego serwera. Ogrom dostępnych funkcji w obu systemach jest taki sam. Cena, będąca zawsze ważnym elementem przy wyborze platformy do zarządzania, w przypadku tego systemu jest uzależniona od liczby aktywnych klientów końcowych. Dostawca rozwiązania każdorazowo przeprowadza szkolenie wdrażające.
W Sklepie MiŚOT trwa przebudowa, platforma ta jest rozbudowywana. Zmieni się przede wszystkim jej wygląd, będzie lżejszy i bardziej przejrzysty.
Cały czas możliwe jest zamawianie produktów i usług w specjalnych MiŚOT-owych cenach. Specjaliści z działu handlowego czekają na kontakt: handlowy@misot.pl chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania.