Urząd Komunikacji Elektronicznej uruchamia Call Center dla wszystkich zobowiązanych do raportowania do systemu Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji. Od 1 marca 2023 roku od godziny 9:00 będą oni z pytaniami mogli dzwonić pod specjalny numer telefonu.
W uruchomionym przez UKE Call Center klienci zewnętrzni będą informowani o infrastrukturze i usługach telekomunikacyjnych UKE. Będą oni mogli dzwonić z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi:
– dostępu do systemu/logowania,
– problemów technicznych,
– zakresu zbieranych danych,
– przygotowania danych,
– importu danych,
– oświadczenia/zakończenie inwentaryzacji,
– portalu mapowego.
Te i inne zagadnienia już 1 marca 2023 r. od godziny 9:00 będą rozstrzygane pod numerem telefonu: 297 650 620.
Telefon będzie dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00.
Czytelników, którzy mają uwagi do działania infolinii prosimy o kontakt na adres: prasa@misot.pl
Źródło: uke.gov.pl