TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Komercyjne uruchomienie KameleonTV

Wielu małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych uczestniczy w testach platformy telewizyjnej przygotowanej przez Grupę MiŚOT. Serwis jest gotowy do startu komercyjnego, który zaplanowano na 6 maja. Po tym terminie będą mogły zostać podpisane pierwsze umowy z operatorami, którzy chcą dostarczać to rozwiązanie swoim klientom.

Nowatorskie podejście 

Środowisko małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych wyczekiwało zmian w zasadach dostępu do usługi telewizyjnej. Zespół realizujący projekt KameleonTV miał niełatwe zadanie do wykonania, próbując zmienić utarte schematy postępowania w tym zakresie. Udało zrealizować się wszystkie najważniejsze założenia, wśród których było wypracowanie unikatowego modelu współpracy dostawcy platformy z nadawcami i operatorami.

– Model zapewnia atrakcyjne stawki rozliczeniowe, co przełoży się na większe zyski operatorów. Nie będzie konieczne ponoszenie kosztów inwestycji w sprzęt do transmisji sygnału czy zakup dużej liczby urządzeń abonenckich – wylicza korzyści szef projektu Paweł Białas. Grupa MiŚOT wspiera operatorów w procesie wdrożenia, dając tym samym możliwość skupienia się na prowadzeniu biznesu – dodaje.

Dostępne pakiety

Jako pierwszy uruchomiony zostanie pakiet żółty, w którym dostępnych będzie 60 kanałów o tematyce ogólnej, rozrywkowej oraz informacyjnej. Dzięki niskiej cenie może być dodawany do każdej instalacji internetu realizowanej przez operatora. Drugi pakiet niebieski, który zostanie uruchomiony w tym samym czasie, jest dużo bogatszy – z 96 programami. Zawiera on najbardziej popularne kanały informacyjne, takie jak TVN24, TVN24 Bis, TVP Info, Wiadomości24 oraz stację Republika, o którą pyta wielu klientów. Pakiet niebieski to wiele więcej, znajdą się w nim również takie kanały jak: Eurosport, Discovery Channel, Animal Planet, Cartoon Network czy Cartoonito. W obu udostępnianych pakietach znajdują się kanały w wysokiej rozdzielczości 4K.

Dostęp

Platformę KameleonTV abonenci będą mogli odbierać za pośrednictwem dekoderów abonenckich wyposażonych w system Android TV, na telewizorach smart, innych urządzeniach wyposażonych w system Android oraz iOS, jak również za pośrednictwem web portalu. Dostęp do programów może się różnić w zależności od interfejsu, z którego korzysta użytkownik. Wiąże się to z zakresem licencji, której udziela nadawca na różne pola eksploatacji. Pakiety telewizji za pośrednictwem platformy KameleonTV mali i średni operatorzy telekomunikacyjni mogą oferować swoim klientom po 6 maja 2024 roku.

Dlaczego warto?

Szereg korzyści, które niesie innowacyjne rozwiązanie KameleonTV, powoduje, że usługa cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Komfort w użytkowaniu dla klienta końcowego może bezpośrednio wpłynąć na rozwój biznesu dla operatora. Co więcej, jasne i maksymalnie uproszczone zasady kontraktu przy jednoczesnej łatwej i intuicyjnej obsłudze (system eMU) są dodatkowymi, mocnymi argumentami przekonującymi MiŚOT-ów do nawiązania współpracy. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu, przekonani że wszechstronne korzyści nie pozostawiają wątpliwości. 

Na szczegółowe pytania, dotyczące zarówno warunków współpracy jak i innowacyjnych rozwiązań usługi KameleonTV, odpowiedzą:

Paweł Białas, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju, pawel.bialas@misot.pl, +48 780 118 730

Wojciech Ogonek, Kierownik ds. Klientów Kluczowych, wojciech.ogonek@misot.pl, +48 797 301 309

Wojciech Jureczka, Kierownik  ds. Klientów Kluczowych,  wojciech.jureczka@misot.pl, +48 ‭‭514 018 647

Aleksandra Czerech
Aleksandra Czerech
Marketerka z krwi i kości, która od ponad dziesięciu lat wspiera małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w budowaniu strategii, przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z klientem. W Grupie MiŚOT zajmuje się wsparciem realizowanych projektów w obszarze marketingu.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze