TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Kampania “Telewizja Polska przypomina, nowy standard się zaczyna” za 2,6 mln zł

Niebawem rozpocznie się zmiana standardu nadawania telewizji naziemnej. TVP postanowiła poinformować o tym Polski i Polaków za pomocą kampanii informacyjnej “Telewizja Polska przypomina, nowy standard się zaczyna”. Przeznaczono na nią 2,6 mln zł.

 Informacje o finansach przeznaczonych na kampanię podał prezes TVP Jacek Kurski w odpowiedzi na interpelację posłanki Koalicji Obywatelskiej Barbary Dolniak.

Kampania pojawi się nie tylko w TVP, ale również w radio, prasie, nośnikach reklamy zewnętrznej i internecie. Jej twarzami są Elżbieta Jaworowicz, Rafał Patyra i Rafał Brzozowski.

TVP przekazało nie tylko informacje o całych kosztach kampanii, ale również o tym, w jaki sposób zostały podzielone pieniądze. 558 tys. zł zostały przeznaczone na kampanię radiową, 853 tys. zł na outdoor, a 1,4 mln zł na jej odsłony w pozostałych mediach.

Wyprodukowanie spotów reklamowych przez agencję kreacji i oprawy TVP kosztowało 68 tys.

Zmiana standardu na DVB-T2/HEVC rozpocznie się już 28 marca. Będzie stopniowo obejmowała kolejne regiony kraju i potrwa do 28 czerwca 2022 r.

Źródło: press.pl

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze