TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Zarządzanie

Skuteczne działania w kierunku wyższych stawek za dostęp hurtowy

Dofinansowania do budowy sieci telekomunikacyjnych na obszarach białych plam przyspieszyły w ostatnich latach. Poza...

Sztuczny asystent – AI w praktyce MiŚOT

Narzędzi opartych na sztucznej inteligencji coraz powszechniej używają wszyscy, a więc także właściciele i...

Obowiązek wpłat na rzecz PISF – kluczowe dane dla dostawców VOD  

Kancelaria Prawna Media informuje o najnowszej aktualizacji kryterium ilościowego kwalifikującego dostawców audiowizualnych usług medialnych na...

Zaangażowanie – kluczowy element odporności psychicznej

Na pewno masz wokół siebie takie osoby, które jak coś powiedzą, to możesz na...

USA i UE wprowadzają regulacje w wykorzystaniu AI w contact center

Obsługa klienta oparta na sztucznej inteligencji stała się bardzo popularna, a teraz pojawiają się...

4 nieoczywiste blokady rozwoju Twojego biznesu

Pracując z przedsiębiorcami od lat, zauważyłem pewien powtarzający się wzorzec. Większość z nas nie...

Skuteczne działania w kierunku wyższych stawek za dostęp hurtowy

Dofinansowania do budowy sieci telekomunikacyjnych na obszarach białych plam przyspieszyły w ostatnich latach. Poza projektami z POPC dołączyły do puli programy KPO, FERC oraz...

Sztuczny asystent – AI w praktyce MiŚOT

Narzędzi opartych na sztucznej inteligencji coraz powszechniej używają wszyscy, a więc także właściciele i pracownicy lokalnych firm telekomunikacyjnych. Wielokrotnie pisaliśmy już o korzystaniu z...

Obowiązek wpłat na rzecz PISF – kluczowe dane dla dostawców VOD  

Kancelaria Prawna Media informuje o najnowszej aktualizacji kryterium ilościowego kwalifikującego dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD) do obowiązku wpłat na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki...

Zaangażowanie – kluczowy element odporności psychicznej

Na pewno masz wokół siebie takie osoby, które jak coś powiedzą, to możesz na tym stawiać pieczątkę. Umawiają się na konkretny cel, zadanie, projekt...

USA i UE wprowadzają regulacje w wykorzystaniu AI w contact center

Obsługa klienta oparta na sztucznej inteligencji stała się bardzo popularna, a teraz pojawiają się w niej regulacje. W USA i Unii Europejskiej trwają prace...