TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Jak MiŚOT-y mogą współpracować z samorządami?

Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni mogą zwiększyć przychody i ofertę produktową proponując samorządom rozwiązania oparte o sieć LoRaWAN. Grupa MiŚOT, prowadząca od 2021 roku projekt “Polski Internet Rzeczy”, deklaruje wsparcie produktowe, marketingowe i techniczne w tym obszarze.

6 września eksperci Grupy MiŚOT: Tomasz Brol, Paweł Białas i Artur Tomaszczyk odpowiadali na liczne pytania prowadzącego Franciszka Matysika, a następnie widzów webinara “Jak MiŚOT-y mogą współpracować z samorządami”.   

Podczas ponadgodzinnej dyskusji można było usłyszeć m.in o tym: kto jest odbiorcą produktów opartych o LoRaWAN, jak zachęcić lokalnych operatorów do współpracy z samorządami, co może zyskać gmina na takiej kooperacji, czy samorządy stać na nowoczesne rozwiązania, jakie czujniki są dostępne na rynku.

Pokazano przykłady gmin galewice i Reka, znajdującej się tuż za granicą polsko-czeską, gdzie takie rozwiązania z powodzeniem funkcjonują. 

Paweł Białas zachęcił do odwiedzenia Sklepu MiŚOT, gdzie znajduje się cała gama produktów, które operatorzy mogą zaoferować gminom: https://sklep.misot.pl/ oraz zaprosił na dedykowaną samorządom stronę internetową: https://misot.pl/dla-gmin/

Zapraszamy do obejrzenia webinaru: https://www.youtube.com/watch?v=ALB7i4u_FAE

Warto również oglądnąć film o gminach Reka i Galewice: https://youtu.be/iPMrmwsWEvc

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze