Grupa MiŚOT realizuje wiele projektów, które mają na celu ułatwienie codziennej działalności małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym. Dedykowane zespoły pracują nad rozwojem inicjatyw, dzięki którym rośnie i wzmacnia się potencjał MiŚOT-ów. Przekłada się to na wzrost konkurencyjności. Tak samo jest w przypadku działu handlowego, który tworzą specjaliści, mający wiedzę na temat każdego z projektów Grupy, odpowiedzą na wszystkie pytania.
Rozmowa czy spotkanie rozwijają. Każdy ma historię do opowiedzenia i wyjątkowe problemy, z jakimi musi się mierzyć. Mimo tego, że każdy MiŚOT prowadzi własny biznes po swojemu, jest wiele spraw, które łączą, a Grupa MiŚOT dzięki potencjałowi, wspiera. Działając razem można osiągnąć znacznie więcej. Niektóre z podejmowanych przez Grupę MiŚOT inicjatyw zrodziły się wprost z potrzeb, jakie pojawiły się w czasie spotkań i rozmów.
– Warto podkreślić, że do działu handlowego można zgłosić się z każdą wątpliwością. Nie ma głupich pytań. Zdarza się, że nie od razu możliwe jest udzielenie odpowiedzi, ale w takiej sytuacji, nawet jeśli zajmie to trochę czasu, na pewno wrócimy z rozwiązaniem – mówi Paweł Białas dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w Grupie MiŚOT.
Zadania
Do zadań działu handlowego należy obsługa sklepu internetowego. Systematycznie dodawane są tam produkty i usługi, a także bezpłatne opracowania takie jak przewodnik po obowiązkach sprawozdawczych ISP czy objaśnienie dotyczące wezwań do wojska, z których mogą korzystać mali i średni operatorzy telekomunikacyjni. Dokumenty te udostępnione są bezpłatnie.
Już niedługo będzie także możliwość pobrania ze Sklepu MiŚOT bezpłatnych materiałów marketingowych, związanych z projektem Lokalni. Na ukończeniu jest strategia marketingowa, na podstawie której będą przygotowane.
Coraz szerszy wachlarz usług
Grupa MiŚOT to nie tylko EPIX, choć jest to niezmiennie ważny dla wszystkich MiŚOT-ów punkt. To też kolokacja w jednym z najbezpieczniejszych i całkowicie niezależnych energetycznie Data Center w Europie, który jest zlokalizowany w Poznaniu. We współpracy z Beyond.pl została przygotowana dedykowana dla MiŚOT-ów promocyjna oferta specjalna na kolokację oraz przekros do EPIX.
Pozycji jest znacznie więcej: to edukacja w MiŚOT Akademii, zakupy grupowe, dzięki którym uruchomiony został program MultiSport (dostępne już są karty dla dzieci oraz seniorów), na ostatniej prostej jest uruchomienie prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń grupowych — gdzie potrzebne są deklaracje od jeszcze kilkunastu chętnych. Możliwe jest już skorzystanie z usługi TeleCentrum, czyli przekierowania przychodzącego ruchu telefonicznego, co odciąży pracowników BOK. Dział handlowy odpowie również na pytania dotyczące Polskiego Internetu Rzeczy. Projekt ten, dodajmy, bardzo szybko się rozwija.
To tylko kilka spośród produktów i usług, o jakich najwięcej opowiedzą MiŚOT-om specjaliści z działu handlowego Grupy MiŚOT. Paweł Białas, Wojciech Ogonek i Bartłomiej Konopkin zapraszają do kontaktu.