TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Chcesz akcje, wyznacz pełnomocnika

Zgodnie z zapowiedzią z końca ubiegłego roku Stowarzyszenie e-Południe przygotowuje się do sprzedaży akcji MiŚOT SA operatorom, którzy tworzyli przez lata potencjał holdingu, a nie zdążyli nabyć walorów w pierwszym etapie.

W połowie grudnia zakończył się pierwszy etap sprzedaży akcji MiŚOT SA. Dziś spółka ma już prawie 300 właścicieli. Obecnie trwają czynności techniczno-operacyjnych umożliwiających uruchomienie kolejnej rundy sprzedaży akcji. 

Właściciele lub udziałowcy firm, które budowały potencjał Grupy MiŚOT, będą mieli prawo do nabycia akcji zgodnie z zasadami opisanymi w dokumencie informacyjnym opublikowanym po uruchomieniu oferty publicznej. Akcje spółki obejmą osoby fizyczne. Gwarantuje to większą stabilność w akcjonariacie, gdyż podmioty gospodarcze podlegają częstym zmianom właścicielskim, co mogłoby wpływać na bezpieczeństwo prawne i wizerunek wspólnej spółki. Przydział akcji dla poszczególnych osób fizycznych z danej firmy odbywać się będzie w oparciu o decyzje właścicieli i ustalenia korporacyjne.

Jeśli przed drugą częścią sprzedaży akcji firma znalazła się na liście podmiotów, których właściciele mogą stać się akcjonariuszami MiŚOT SA, trafił do niej w ostatnich dniach mail. Przedstawiciele e-Południa zwrócili się w nim z prośbą o wskazanie pełnomocnika z firmy, delegowanego do kontaktu ze Stowarzyszeniem we wszelkich kwestiach organizacyjnych i technicznych dotyczących udostępniania akcji. Warto podkreślić, że jeśli wcześniej wskazało się już takiego pełnomocnika, a właściciele chcą go zmienić z jakichś względów, również jest to możliwe.

Ważny jest jednak czas – reakcja na maila musi być niezwłoczna i trzeba postępować zgodnie z instrukcjami. W przypadku wątpliwości należy wysłać e-mailem na adres: akcje@misot.pl lub zadzwonić pod numer: +48 32 810 20 30.

Czytaj także:

MiŚOT SA z nowymi akcjonariuszami – ISPortal

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze