W dniach 30-31 października w Wieliczce odbędzie się Pierwszy Kongres eTV dedykowany operatorom ISP, nadawcom oraz dostawcom technologii TV. Podczas wydarzenia zaplanowano m.in. debatę na temat przyszłości telewizji, oraz warsztaty sprzedażowe i techniczne w temacie wdrożenia usługi TV we własnej sieci. Partnerami strategicznymi kongresu zostali Orange Polska oraz EVIO.
Tematem głównym wokół którego skupione jest wydarzenie dotyczy kwestii budowania atrakcyjnej oferty TV mającej uzupełnić usługi skierowane do wymagającego użytkownika Internetu.
Kongres rozpocznie pokaz trzech projektów crossmedialnych zaprezentowanych podczas FILMTERACTIVE MARKET 2014:
- „The Reward”,
- „Zamek” i
- „Monsters to Clowns”.
Inicjatywy te łączą w sobie bardzo nowoczesne spojrzenie na treści wideo oraz interakcję z publicznością. Są doskonałym przykładem kierunku, w którym zmierzają współcześni twórcy wideo wykorzystujący dostępne technologie i synergię z Internetem.
Kolejnym punktem programu będzie debata pt. „Jakiej telewizji chce abonent?”. Eksperci reprezentujący różnych odbiorców mediów będą dyskutowali o tym, co dzisiaj tworzy polską i światową telewizję, jaka oferta ma szansę powodzenia u widzów oraz o tym czy interaktywność i nowe technologie stanowią przyszłość formatów telewizyjnych. Moderatorem debaty będzie Janusz Kołodziej, redaktor naczelny magazynu TELEPRO, a uczestnikami: Mateusz Górecki (4FUN MEDIA), Paweł Tutka (HbbTV) oraz Karol Wyszyński (LifeTube).
Prezentację dotyczącą wdrożenia oferty usług TV dla operatorów ISP poprowadzi partner kongresu, firma EVIO. Uczestnicy kongresu dowiedzą się jak konstruować konkurencyjne pakiety programowe oraz przede wszystkim jak skutecznie je promować we własnej sieci. Istotnym zagadnieniem, który zostanie poruszony podczas panelu, będzie kwestia zbudowania silnej, niezależnej lokalnej marki.
Popołudniowa sesja zostanie podzielona na dwa równoległe szkolenia. Pierwsze z nich dotyczy sprzedaży usług TV i będzie ciekawym treningiem związanym z coachingiem sprzedażowym oraz doradztwem w sprawie organizacji działu sprzedaży. Prezentację i szkolenie poprowadzą trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem w sprzedaży usług telekomunikacyjnych z firm Future Skills oras SaleFormation, a także przedstawiciele nadawcy kanałów Canal+.
Drugie szkolenie jest skierowane do przedstawicieli działów technicznych i będzie dotyczyło technologicznych wymagań potrzebnych do wdrożenia, konfiguracji i obsługi eTV. Eksperci z działu technicznego EVIO na podstawie zgromadzonych case-study przedstawią szczegółowo cały proces uruchomienia telewizji cyfrowej w sieci ISP oraz odpowiedzą na pytania operatorów.
Pierwszy Kongres eTV zakończy wieczorna integracja w klimacie „Halloween”, która odbędzie się w salach Kopalni Soli Wieliczki na poziomie 135 metrów pod ziemią. Niezapomniane atrakcje oparte o horror kontent TV, pokaz światła i dźwięku w cmentarnej mgle oraz występ wiecznie żywego Michaela Jacksona, to tylko niektóre niespodzianki zapowiadane przez organizatorów i partnerów.
Informacja prasowa – EVIO Polska