TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Zobacz główne punkty agendy Zjazdu MiŚOT w Janowie Podlaskim

Trwa sprzedaż wejściówek na drugi Lokalny Zjazd MiŚOT, który odbędzie się w Janowie Podlaskim. Poznaliśmy też pierwsze szczegóły agendy. Wydarzenie zaplanowano na 24-25 marca, jednak warto przyjechać już dzień wcześniej. Organizatorzy zapraszają na wieczorny Before Party, a wcześniej na “ISP Forum na żywo, czyli… MiŚOT-owy Hyde Park”. Będzie szczerze i do bólu! Do końca stycznia wejściówki sprzedawane są w najbardziej atrakcyjnych cenach.

23 marca przedstawiciele organizatorów, czyli Grupy MiŚOT, KIKE i Fundacji Nasza Wizja, będą czekać na gości zjazdu. Choć rejestracja potrwa do późnego wieczora, to już o godz. 16 ruszy operatorski Hyde Park. W swobodnej atmosferze będzie można podyskutować  o nurtujących nas kwestiach i problemach, z jakimi przyszło nam się mierzyć. Wszystkie tematy dozwolone, będzie ostro, szczerze i bez tabu. Wieczorem czeka nas także Before Party z dobrą kolacją i muzyką.

Następnego dnia zjazd ruszy o godz. 10 rano. Po powitaniu przez przedstawicieli zarządów Grupy MiŚOT, KIKE i Fundacji Nasza Wizja, zacznie się z grubej rury – wykładem Czy pora (i jak) podnieść ceny? Następnie odbędzie się panel o największych wyzwaniach przedsiębiorców: Polskim Ładzie, inflacji i drożyźnie. Po przerwie przyjdzie pora na prezentację projektów Grupy MiŚOT i kompletu informacji na temat zasad udostępniania operatorom akcji MiŚOT SA. 

Po obiedzie uczestnicy muszą wybierać między ofertą merytoryczna na dwóch salach: na pierwszej czekają ich wykłady i panele o Polskim Ładzie, na drugiej blok tematyczny Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej.

Po pierwszych tygodniach stosowania nowych przepisów, dla większości operatorów jest jasne, że zmiany są negatywne. Prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat możliwości stosowania najczęściej wybieranych form przeciwdziałania tym zmianom – odpowiedzą na pytania, kto może skorzystać na przekształceniu, czy wybrać spółkę z o.o., komandytową, a może spółkę komandytowo-akcyjną, jak wykorzystać ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Dowiemy się też, czy polski estoński CIT jest dobrą opcją i dla kogo, a także czy można zmianą umowy spółki z o.o. uciec od składki zdrowotnej. Ważną częścią tego bloku będzie wykład o konsolidacji firm telekomunikacyjnych pod rządami Polskiego Ładu. 

Na sąsiedniej sali w bloku KIKE będzie równie ciekawie – usłyszymy wykłady o współpracy MiŚOT-ów z operatorami sieci dystrybucyjnej, opłatach za korzystanie z pasa drogowego, dowiemy się więcej o Centrum Reputacyjnym Komunikacji Elektronicznej oraz rządowej koncepcji nowych publicznych operatorów telekomunikacyjnych. Dzień zakończymy, przynajmniej w części merytorycznej, zamkniętym spotkaniem, przeznaczonym tylko dla MiŚOT-ów, na temat MdO 2.0.

Po chwili wytchnienia organizatorzy zaproszą na wieczorną uroczystą galę. Będzie zapewne świetna zabawa, a poprzedzi ją rozstrzygnięcie konkursu TeleOdpowiedzialny Roku 2021.

Gala zapewne zakończy się bardzo późno w nocy lub raczej bardzo wcześnie rano 25 marca. Czasu na odpoczynek nie będzie dużo, gdyż od godz. 10 czeka nas kolejna dawka merytoryki. I to na trzech salach równolegle. Na pierwszej będzie o MiŚOT TV, projekcie Polska LoRaWAN w każdym powiecie i usługach komórkowych. Na drugiej usłyszymy o społecznej odpowiedzialności biznesu u MiŚOT-ów, a następnie o MiŚOT Akademii i nowej odsłonie projektu Lokalni. Ci, którzy wybiorą trzecią salę, otrzymają potężną dawkę informacji na temat bezpieczeństwa, cyberbezpieczeństwa, a także informacje praktyczne, jak radzić sobie z sianiem paniki, trollingiem, a także podczas postępowań kontrolnych KAS, PIP i ABW.

Organizatorzy zapewniają, że agenda drugiego Lokalnego Zjazdu MiŚOT w Janowie Podlaskim będzie jeszcze bogatsza. Warto śledzić jej rozwój: https://misot.pl/zjazdy/agenda_wschod/

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze