14 października na Stadionie Narodowym zostaną wręczone Ekomersy 2015. Zgłaszać kandydatów do tej prestiżowej statuetki można do 30 czerwca.
Co daje posiadanie Ekomersa? Przede wszystkim kopa do dalszej pracy oraz potwierdzenie wartości, jaką charakteryzują się działania firmy wspierającej sprzedaż w sieci. Wartością dodaną, która dla wielu może być szczególnie motywująca, jest zazdrość konkurencji.
Ekomersy to nie tylko nagrody, to stan umysłu, którego osiągnięcie otwiera wiele drzwi i daje pierwsze zielone światło na długiej prostej do lojalnego Klienta.
Ekomersy – uznanie branży i Klientów
Po raz czwarty nagrodzeni zostaną najlepsi w swoich kategoriach i najbardziej otwarci przedsiębiorcy, którzy wspierają biznes w sieci. W tym roku Ekomersy przyznawane będą w 13 kategoriach, zaś wynik rywalizacji będzie wypadkową głosów oddanych w sieci oraz głosów jury konkursowego.
Pierwszy etap konkursu to zgłoszenie kandydatów, którego dokonać można do 30 czerwca 2015 roku. Do drugiego etapu organizator – Fundacja Polak 2.0 kwalifikuje zgłoszonych, którzy spełniają wszystkie formalne kryteria uczestnictwa. Drugi etap to otwarte głosowanie w sieci, które zapewnia, że do dalszej rozgrywki awansują ci, którzy realnie odpowiadają zapotrzebowaniom rynku. Do ostatniego trzeciego etapu dostanie się 10 najlepszych firm w danej kategorii, które poddane zostaną ocenie Jury konkursu.
Fundacja Polak 2.0, chociaż działa w branży e-commerce od jej początków w Polsce, wychodzi z założenia, że ramy konkursowe muszą ciągle ewoluować, aby nadążyć za zmianami rynkowymi. Konstruując kategorie, w jakich przyznane zostaną Ekomersy zwróciła się o opinie do przedstawicieli branży. Tegoroczne kategorie są więc efektem wielotygodniowych konsultacji, spotkań oraz… burzliwych sporów.
Ekomersy 2015 przyznane zostaną w następujących kategoriach:
● Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce,
● Debiut roku,
● Platforma sklepowa,
● Rozwiązanie płatnicze przyjazne klientowi,
● Firma dostawcza,
● Produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu
● Wdrożenie roku,
● Akcja promocyjna sklepu,
● Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży,
● Rozwiązanie IT w ecommerce,
● Produkt/usługa wspierająca Customer Support
● Firma wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów,
● Najlepsze rozwiązanie m-commerce.
Być najlepszym między najlepszymi
Zwycięzców Ekomersów poznamy 14 października podczas wieczoru branżowego IX Targów eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie. Wśród dotychczasowych zdobywców Ekomersów znaleźli się m.in. Shoper, PayU, FreshMail, Brand24, InPost, Click Apps, Answear.com, Shoplo, Trusted Shops, GetResponse, i-sklep, GO.pl, wFirma.pl, Tomasz Karwatka i Rafał Brzoska.
Jeśli chcesz znaleźć się w tym znamienitym gronie musisz pomóc szczęściu zgłaszając firmę na stronie www.ekomersy.pl, a następnie postarać się o głosy w sieci. Jak pokazały poprzednie lata, nominowani potrafią doskonale o nie zadbać https://vimeo.com/109035274