TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Z ekspertami o PKE

Ustawa Prawo komunikacji elektronicznej, uchwalona przez parlament i podpisana przez Prezydenta RP, budzi niesłabnące emocje w branży. Aby je ostudzić, warto poznać szczegóły tego aktu prawnego, a zwłaszcza obowiązki operatorów telekomunikacyjnych. 17 września o godz. 10 pojawi się kolejna okazja na spotkanie z ekspertami.

Uczestnicy konferencji, zaplanowanej na 17 września w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie (przewidziano również transmisję online), mogą liczyć na kompleksowe wyjaśnienie kluczowych zmian wprowadzonych przez PKE. Okazją ku temu będzie m.in. dyskusja zaplanowana między przedstawicielami Ministerstwa Cyfryzacji, UKE, Federacji Konsumentów, Kancelarii Prawnej Media oraz organizacji branżowych. Wprowadzenie zapowiedział wiceminister cyfryzacji Michał Gramatyka, odpowiedzialny w rządzie za przyjęcie PKE. W spotkaniu weźmie udział Anna Streżyńska, była prezeska UKE i minister cyfryzacji.

Podczas wystąpień szczególny akcent zostanie położony na informacje o czasie wdrożenia poszczególnych obowiązków ustawowych, zmianach w dokumentacji, nowych obowiązkach informacyjnych wobec abonentów, nowościach w relacjach z UKE (opłaty, dostęp do infrastruktury, sprawozdawczość) oraz zagadnienia z zakresu bezpieczeństwa publicznego. Omówione zostaną projekty nowych rozporządzeń, z których część nie ujrzała jeszcze światła dziennego.

Wydarzenie będzie transmitowane na profilach Facebook: MiŚOT oraz LinkedIn: Grupa MiŚOT.  

Organizatorom zależy, aby tematyka wystąpień była dostosowana do oczekiwań uczestników i widzów, dlatego proszą o przesyłanie interesujących operatorów pytań i zagadnień na adres: media@e-poludnie.pl

Patronat medialny nad konferencją objęły ISPortal.pl oraz miesięcznik ISProfessional.

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze