TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Wydawcy i walka z adblockami

Co piąty internauta w USA przestał używać oprogramowania blokującego reklamy, gdy nadawcy zamknęli przed nim dostęp do treści. Trzy czwarte tych, którzy jeszcze blokują reklamy przyznaje, że w obliczu zamkniętych przed nimi stron też rozważyłoby taki ruch. Tak wynika z badania, jakie organizacja IAB przeprowadziła w USA na 1,5 tys. internautów. Na komputerach blokuje reklamy 26 proc. użytkowników sieci, a na komórkach 15 proc. Skuteczne okazuje się w walce z nimi zamykanie treści przed ich komputerami – rozwiązanie testowane przez „Forbesa”, „Wired” czy „NYT”, a w Polsce w ograniczonym zakresie (treści wideo) m.in. przez Wirtualną Polskę czy Playera TVN. Amerykanie są też skłonni odpuścić sobie blokowanie reklam, gdy będą pewni, że na odwiedzanych stronach nie będą się automatycznie odtwarzać głośne reklamy audio i wideo, a także gdy przestaną one zasłaniać treści i spowalniać działanie przeglądarek. 
Źródło: “Rzeczpospolita”

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...