TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Szukamy TeleOdpowiedzialnych Roku 2024

Podczas Zjazdu MiŚOT w Toruniu ogłoszono rozpoczęcie kolejnej edycji konkursu TeleOdpowiedzialny Roku. Do 28 lutego 2025 roku mali i średni operatorzy telekomunikacyjni z całego kraju mogą wypełniać zgłoszenia opisujące ich aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Laureata poznamy w maju przyszłego roku na Zjeździe MiŚOT w Wiśle.

Aktywność CSR-owa małych i średnich operatorów rośnie z roku na rok. Świadczy o tym m.in. liczba zgłoszeń w konkursie organizowanym od 2019 roku. Operatorzy są aktywni w wielu obszarach: działają na rzecz środowiska lokalnego, pracowników, ekologii. Ich pomysły są bardzo trafione, gdyż bardzo dobrze znają swoje otoczenie.

– Po raz kolejny mamy ciekawą propozycję dla MiŚOT-ów. Rozpoczęła się kolejna edycja konkursu TeleOdpowiedzialny Roku 2024. Jesteśmy dumni, że rośnie zainteresowanie naszą inicjatywą i poziom przesyłanych do oceny aplikacji. W kilkuletniej historii konkursu otrzymaliśmy już kilkaset zgłoszeń. W poprzedniej edycji konkursu było ich najwięcej. Jest to najlepszym świadectwem, że wiele robicie, jesteście aktywni w każdym mieście, w każdej części kraju – mówi Aleksandra Czerech, prezes zarządu Fundacji Lokalni, która organizuje wydarzenie. 

Warto już teraz wypełnić aplikację dostępną na stronie  misot.pl/teleodpowiedzialni. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do końca lutego. Potem do pracy przystąpi kapituła.

Zachęcam operatorów do dzielenia się swoimi projektami. Będziemy je promować i wspierać was – przekonuje Magdalena Drozdowska, wiceprezes zarządu Fundacji Lokalni.

Organizatorami konkursu są Grupa MiŚOT oraz Fundacja Lokalni. Patronat nad inicjatywą mają isportal.pl, ISProfessional oraz Tygodnik Angora. 

LAUREACI:

2019 rok – Interkonekt

2020 rok – Systemia.pl

2021 rok – Multimetro (Miconet)

2022 rok – Beskid Media

2023 rok – Systemia.pl i Ostrog.net 

FILM:

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze