Firma SGT S.A. przeprowadziła pierwsze Ogólnopolskie Badanie Preferencji Smakowych ISP
Katowice, 28 września 2016 r. – SGT S.A., lider usług telewizyjnych dla ISP, operator telewizji JAMBOX, przeprowadził nietypowe badania. Zbadał… preferencje smakowe ISP. Firma stara się bowiem tworzyć każdą ofertę w pełni dopasowaną do potrzeb wymagających klientów. Choć przedmiot badania można potraktować nieco z przymrużeniem oka, to sam sondaż został potraktowany naprawdę poważnie, co więcej, w ścisłej współpracy z EPIX-em.
W połowie września odbyło się nietypowe spotkanie partnerów EPIX-a (Polski Zjazd Pracowników Łączności), na potrzeby którego SGT S.A. przeprowadziła równie nieszablonowe badanie.
– SGT S.A. jest jedną z najdłużej współpracujących z nami firm i tak jak w pracy codziennej mamy do niej pełne zaufanie, tak i w każdym nawet najmniej standardowym działaniu. Wynikiem tej wieloletniej współpracy jest właśnie z humorem przeprowadzone badanie preferencji smakowych ISP, ale w najbliższym czasie znów wrócimy na poziom wysoce merytoryczny i wspólnie będziemy wspierać ISP w zakresie wdrożeń IPTV – mówi Łukasz Biernacki, Działacz EPIX.
W badaniu wzięło udział ponad 300 osób. Ankietowani dostali do wyboru… sześć rodzajów wódek,
w tym Żołądkową Gorzką, Żołądkową Gorzką z Mięta, Lubelską Cytrynową, Lubelską Wiśniówkę, Żubrówkę, Czystą oraz wodę.
– Każdy respondent w ramach swojej odpowiedzi podał nam kilka informacji o sobie. Oczywiście była to forma zabawy, ale swoje zadanie potraktowaliśmy poważnie i zbadaliśmy preferencje naszych partnerów oraz staraliśmy się je skorelować z ich cechami. – mówi Bartłomiej Czardybon, Prezes Zarządu SGT S.A.
Wyniki badań jednoznacznie wskazują na zwycięstwo wódki czystej i to zarówno wśród pań, jak
i panów. Czysta dominuje szczególnie w województwie podkarpackim (55 proc.). Zaraz za nią plasuje się Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa Gorzka z Miętą. 21 proc. pań postawiło jeszcze na Lubelską Wiśniówkę.
Wnioski, które płyną bezpośrednio z badania:
- • Im większy rozmiar noszonych ubrań tym większy udział wódki czystej w preferencjach
- • Czysta trzyma się mocno szczególnie na wschodzie
- • Żołądkowa Gorzka + Żołądkowa Gorzka z Miętą mają w sumie więcej zwolenników niż czysta
- • Wódki smakowe razem mają 64% udziału
- • We wschodniej części kraju nikt nie pije wody
Mimo tego, że wódka czysta zwyciężyła, to jednak nie ma większości w preferencjach.
Szczegółowe wyniki badań dostępne w SGT S.A.
– Kto wie, może tego typu badania będziemy przeprowadzać cyklicznie. Życzymy dużo uśmiechu! – dodaje Bartłomiej Czardybon.
Dodatkowe informacje na temat EPIX-a znajdują się na www.epix.net.pl
Szczegóły dotyczące działań firmy SGT S.A. dostępne są pod adresem www.sgtsa.pl
***
Firma SGT S.A. lider rynku usług telewizyjnych oferowanych operatorom ISP w Polsce, powstała w 2007 roku
w ramach Grupy 3S. Na polski rynek telekomunikacyjny wkroczyła, tworząc interaktywną telewizję cyfrową JAMBOX. Współpracuje z lokalnymi operatorami Internetu, zainteresowanymi świadczeniem usług
w technologii IPTV w swoich sieciach. Usługa sygnowana renomowaną marką JAMBOX obejmuje najbogatszą ofertę programową na rynku, niedostępną w żadnej innej platformie telewizyjnej.
W 2014 roku SGT S.A. rozszerzyła zakres świadczonych usług o rozwiązania technologiczne dla tradycyjnych operatorów telewizji kablowej. Dziś tworzy produkty dla operatorów, którzy poszukują rentownego modelu biznesowego dla świadczenia usług telewizji cyfrowej z zachowaniem własnej marki i identyfikacji produktowej.
Więcej informacji dostępnych na:
www.jambox.pl
www.facebook.com/jambox
www.facebook.com/sgtpolska