TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Rynek reklamy internetowej – jesteśmy w czołówce Europy

W 2015 r. pod względem tempa wzrostu reklamy internetowej wyprzedziły Polskę tylko Irlandia i Bułgaria. Ale 2016 r. przyniósł spowolnienie. W I kwartale wydatki na reklamę w sieci wzrosły rok do roku o 6 proc. – podała Agora, prezentując swoje podsumowanie rynku reklamy. To wprawdzie szybciej niż cały reklamowy rynek, którego dynamikę spółka oceniła na 2,5 proc., ale znacznie mniej, niż wyniósł średni wzrost wydatków na reklamę w sieci w całym 2015 r. (10,7 proc.).
Źródło: “Rzeczpospolita”

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Centrum Przetwarzania Danych Grupy MiŚOT – stan prac

Mijają dwa lata od rozpoczęcia budowy nowoczesnego Centrum Przetwarzania Danych Grupy MiŚOT. Powstaje ono...

mObywatel 2.0 także dla przedsiębiorców

Prowadzenie małej firmy to wielkie wyzwanie. Dotyczy to jednoosobowej działalności gospodarczej, ale też trochę...

EPIX – bieżące zmiany w punkcie wymiany

Gdyby nie EPIX, rynek telekomunikacyjny w Polsce wyglądałby dziś inaczej. To właśnie dzięki trzem...

Pieskie życie w telewizji, czyli o czym myśli Kameleon

Wyścig operatorów telewizyjnych trwa. Liczy się technologia, funkcjonalność, czyli sposoby konsumpcji treści, ilość i...