Raport specjalny: Paszportyzacja i systemy CRM dla ISP

378

 
Raport specjalny „Paszportyzacja i systemy CRM dla ISP” to przedsięwzięcie partnerskie zrealizowane we współpracy z TELKO.IN, będące komplementarną częścią najnowszego wydania ICT Professional. Co znajduje się w dodatku?
„Paszporty bardzo przydatne w sieciach”
Szybka i rzetelna informacja o poszczególnych elementach infrastruktury teleinformatycznej, którą zarządza operator, jest niezbędna do prowadzenia efektywnej działalności i świadczenia usług spełniających wysokie wymogi jakościowe. To jednak niemożliwe bez odpowiednich narzędzi informatycznych, którym są systemy paszportyzacji sieci.
„Więcej platform – jeden system”
Czasy się zmieniają. O lojalnych abonentów coraz trudniej. Nie tylko ze względu na konkurencyjność rynku usług telekomunikacyjnych, ale i wyższe ich wymagania. Gdy wskaźniki dostępności usług nie są już tak zróżnicowane, priorytetem staje się postrzegana przez klienta jakość obsługi.
„Inwestycja w CRM, to nie kaprys, a coraz częściej konieczność”
Wzrastająca konkurencja na rynku telekomunikacyjnym, rosnące koszty pozyskania klienta, a z drugiej strony coraz mniejsza ich lojalność sprawia, że oprogramowanie klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) do zarządzania relacjami z klientami coraz bardziej zyskuje na znaczeniu w działalności operatorów
… i nie tylko.

Poprzedni artykułOperacja: Netflix
Następny artykułRusza druga tura bezpłatnych szkoleń z bezpieczeństwa i zarządzania IT