Masz profil na Facebooku, ale nie masz czasu lub nie wiesz jak komunikować w internecie? Nie chcesz zatrudniać całego zespołu ludzi – stratega, copywritera, grafika, specjalisty social media i nie chcesz wydawać pieniędzy na agencje zajmujące się socialami? Publikon to odpowiedź na potrzeby zarówno MiŚOT-ów, jak ich klientów.
Konsumenci sprawdzają dziś wiarygodność firmy nie tylko wśród znajomych, lecz także w internecie. Rozwiązanie oferowane w Sklepie MiŚOT pozwala przedsiębiorcom prowadzącym działalność telekomunikacyjną zająć się tym, co robią najlepiej, a obecność w social mediach oddać profesjonalistom, płacąc za to symboliczną kwotę.
Pakiet Standard, składający się z czterech postów, można mieć co miesiąc już za 99 złotych netto, za osiem postów w Pakiecie Standard zapłacimy 129 złotych. Można też zdecydować się na Pakiet Premium z logo własnej spółki – wtedy za cztery posty miesięcznie zapłacimy 149 złotych, a za osiem postów 179 złotych netto.
– Projekt Publikon animowany jest przez Grupę MiŚOT i Fundację Lokalni, które zakładają wspólną promocję małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych pod szyldem Lokalni – mówi Monika Kosińska, liderka projektu. – Przez ostatnie półtora roku wygrzewaliśmy i sprawdzaliśmy od A do Z naszą nową usługę, aby mieć pewność, że oferujemy absolutną petardę jakościową w najniższej cenie, do której wcześniej przyzwyczailiśmy uczestników EPIX-a.
Pora na ruch operatorów, którzy mogą wybrać jeden z czterech pakietów promocyjnych. Dzięki temu nowe posty będą regularnie i automatycznie publikowane na ich profilach w social mediach w liczbie od czterech do ośmiu miesięcznie (w zależności od wybranego pakietu).
– Warto wybrać tę ofertę, by mieć pewność, że publikowane przez nas treści są angażujące, bardzo nowoczesne i mocno osadzone w branży, publikowane posty zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej są spójne ze sobą oraz z ideą lokalności – podkreśla Monika Kosińska. – Poza tym to zdecydowanie najtańsza oferta na rynku, dlatego, że wierzymy w naszą branżę. Dzięki temu, że będą nas dziesiątki czy setki, przy symbolicznej opłacie uiszczanej przez każdego z nas, mamy budżet na najlepszych grafików z wieloletnim stażem, doświadczeniem, uwzględniający nowoczesne podejście UX, na których większości z nas samodzielnie nie mogłaby sobie pozwolić, a razem będzie to po prostu dla nas wszystkich dostępne – dodaje.
Warto także podkreślić, że pieniądze płacone przez uczestników projektu ponownie do nich trafią w postaci środków na rozwój projektów Grupy MiŚOT, zakupów grupowych i innych rozwiązań wspierających środowisko małych i średnich operatorów. Wzrośnie też dzięki temu rozpoznawalność znaku LOKALNI.