TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Organizatorzy Lokalnego Zjazdu MiŚOT apelują o wsparcie Ukrainy

Organizatorzy Lokalnych Zjazdów MiŚOT poprosili operatorów o włączenie się do akcji MiŚOT dla Ukrainy. Informują również o pracach nad rozszerzeniem agendy, która obejmie więcej zagadnień związanych z bezpieczeństwem i cyberbezpieczeństwem.

W oświadczeniu znajdującym się na stronie zjazdów czytamy:

Z niepokojem śledzimy informacje napływające z Ukrainy. Jesteśmy wstrząśnięci agresją rosyjskiego najeźdźcy, a jednocześnie podziwiamy bohaterską postawę Ukraińców.  W miarę możliwości staramy się pomagać i prosimy Was o przyłączenie się do inicjatywy Fundacji Lokalni, która jest organizatorem zbiórki do skarbonki MiŚOT dla Ukrainy. Pokażmy, że MiŚOT-y mają wielkie serca!

– Mimo trudnej sytuacji, gdy nasze głowy zaprząta niepokój i troska, nadal pracujemy przy organizacji drugiego Lokalnego Zjazdu MiŚOT w Janowie Podlaskim – informuje Krzysztof Fujarski, prezes Projektu MdM z Grupy MiŚOT, spółki odpowiedzialnej za organizację zjazdów. – Jesteśmy w stałym kontakcie z hotelem, który będzie miejscem wydarzenia oraz z naszymi partnerami. Monitorujemy decyzje władz. Sytuacja jest dynamiczna. Będziemy na bieżąco informować o naszych decyzjach organizacyjnych. Gdyby pojawiła się konieczność przełożenia wydarzenia, odbędzie się ono w nowym (dogodnym) terminie

Organizatorzy gwarantują utrzymanie wysokiego poziomu merytorycznego wydarzeń. Jednocześnie zapewniają, że dotychczasowa agenda zostanie wzbogacona o wykłady i panele poświęcone obecnej sytuacji i jej wpływowi na funkcjonowanie małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych.

Nadal na stronie zjazdowej można zapisywać się na Lokalne Zjazdy MiŚOT w Janowie Podlaskim i Kołobrzegu.

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze