Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania pozwoliły na rozwój oraz znalezienie optymalnych rozwiązań wielu problemów, z jakimi borykali się operatorzy na przestrzeni lat. Projekt Lokalni to kolejna cegiełka dająca szansę na pozyskanie nowych klientów. Jak z niej skorzystać?
Lokalni.pl to przede wszystkim wyszukiwarka, w której poszukujący usług telekomunikacyjnych łączeni są z dostawcą. W odróżnieniu od podobnych produktów dostępnych na rynku ten jest wyjątkowy – bo dedykowany małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym.
Wyszukiwarka wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych, gdzie prowadzone są profile Lokalnych, które znajdziecie na Facebooku oraz Instagramie. Wielu spośród MiŚOT-ów korzysta z usługi Publikon, w ramach której przygotowujemy i publikujemy posty w imieniu operatorów na ich profilach facebookowych w najlepszej na rynku cenie. Z oferty tej można skorzystać wybierając wizytówkę premium z jednym postem tygodniowo lub premium+ – obejmująca dwie publikacje na Facebooku.
Czy wyszukiwarka to wszystko?
Lokalni.pl to dużo więcej. Poza wyszukiwarką w zakładce „o nas” znajdziecie manifest, pod którym podpisze się każdy MiŚOT. Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią. Pod tym przesłaniem znajdują się wizytówki małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych, które każdy z Was może edytować, wybierając wcześniej w Sklepie MiŚOT jedną z trzech dostępnych opcji. Ceny za nie są dosłownie symboliczne.
W dedykowanej zakładce znajdziecie opis usług, jakie dostarczają mali i średni operatorzy telekomunikacyjni swoim klientom, w a kolejnej „Mapa dobra” zalogowani użytkownicy mogą dodawać działania z zakresu CSR, czyli aktywności na rzecz lokalnej społeczności – nad tą sekcją trwają jeszcze prace.
Plany
Na najbliższy czas przewidziane są prace mające na celu podniesienie jakości sekcji usług w wizytówkach. Dodana również zostanie zakładka blog. Najważniejszą zmianą będzie pojawienie się dedykowanych podstron, czyli „dużych wizytówek”, które będą stroną operatora w serwisie lokalni.pl. Natomiast na stronach internetowych poświęconych projektom KameleonTV czy KoalaTel znajdą się odnośniki uczestników tych projektów do ich podstron w portalu Lokalni, co wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie wszystkich tych stron.
Przygotowujemy również trzymiesięczną kampanię reklamową, która będzie wsparciem dla MiŚOT-ów, obejmie ona lokalizacje tych małych i średnich operatorów, którzy jako pierwsi dołączyli do projektu. Jest to blisko 50 firm.
Wyszukiwarka będzie tym skuteczniejsza im więcej MiŚOT-ów dołączy do projektu. Koszt udziału jest symboliczny, między innymi po to, by ułatwić podjęcie decyzji. My w Grupie MiŚOT wierzymy w korzyści, jakie przyniesie ten projekt wszystkim małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym. Uda się to jednak tylko wtedy, kiedy Wy – MiŚOT-y weźmiecie w nim udział. Dołącz teraz: https://sklep.misot.pl/lokalni/.
Projekt Lokalni.pl realizowany jest dzięki wsparciu Grupy MiŚOT.