TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Nagrody w konkursie TeleOdpowiedzialny Roku 2021

Trwa kolejna edycja konkursu TeleOdpowiedzialny Roku 2021. Podobnie jak w poprzednich latach inicjatywa wspierana jest przez firmę XBEST.PL.

Jeszcze do połowy stycznia mali i średni operatorzy telekomunikacyjni mogą zgłaszać aplikacje opisujące ich aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Rozstrzygnięcie planowane jest na pierwszym w przyszłym roku Lokalnym Zjeździe MiŚOT.

Organizatorami przedsięwzięcia są Grupa MiŚOT oraz Fundacja Lokalni. Głównym sponsorem konkursu została firma XBEST.PL, która wspólnie z Grupą MiŚOT ufundowała nagrody dla laureatów.

W tej edycji podmioty najaktywniejsze w obszarze CSR otrzymają od XBEST.PL:

TeleOdpowiedzialny Roku – nagroda główna:

OTDR NISSAI XB430-P1F1 1625nm 26dB VFL,LS,OPM,Event Map,RJ45 cable sequence, RJ45 tracker + Filter                        

Nagrody dla wyróżnionych:

Miernik mocy optycznej JW3208C (-50~+26dBm).  

Laureat tytułu TeleOdpowiedzialny Roku 2021 otrzyma ponadto od Grupy MiSOT pakiet promocyjny w kwartalniku ICT Professional, na ISPortal oraz możliwość prezentacji firmy na Lokalnym Zjeździe MiŚOT, a także produkcję filmu promocyjnego o firmie. Wyróżnione podmioty mogą liczyć na pakiety promocyjne w kwartalniku i na portalu. Oczywiście dla wszystkich nie zabraknie upominków promujących CSR w środowisku operatorskim.

Szczegóły konkursu i zgłoszenia na stronie: https://misot.pl/teleodpowiedzialny-roku-2021/

Zapraszamy też do przeczytania wywiadu z Szymonem Sową, prezesem zarządu XBEST.PL:

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze