TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Jedziesz na wakacje? Nie zapomnij o rejestracji na zjazd

Do 31 sierpnia będą obowiązywać bardzo atrakcyjne ceny wejściówek na listopadowy Zjazd MiŚOT w Zakopanem. Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni mogą je nabyć za 699 zł, zaś pozostali uczestnicy za 1999 zł. Od września będzie drożej, dlatego warto spieszyć się.

Co prawda do końca promocyjnego okresu pozostały jeszcze trzy tygodnie, ale pamiętajmy, że są wakacje i w ferworze planowania wypoczynku, a potem podczas urlopowej beztroski terminy mogą nam uciec. Warto zatem już dziś zapisać się na kultowe już w branży spotkanie MiŚOT-ów.

– Nasze zjazdy (listopadowy w Zakopanem i kwietniowy w Janowie Podlaskim) cieszą się dużym zainteresowaniem uczestników. Mimo wakacji frekwencja jest już imponująca. Cieszymy się, że uczestnicy chętnie kupują udział w wydarzeniu łącznie z B4Barty za 299 zł. W Zakopanem i Janowie Podlaskim powtórzymy formuły wypracowane wiosną w Wiśle. Na before zaproponujemy pełny catering z konsumpcją także mocniejszych alkoholi. Zaś koniec pierwszego dnia zjazdowego przyniesie nam antyGalę, czyli super imprezę w miśotowym gronie, na luzie, bez szpilek i garniturów, ale za to z ciekawą ofertą cateringową i alkoholową – zachęca Krzysztof Fujarski, prezes spółki Projekt MdM, która organizuje zjazdy.

Warto spieszyć się również ze względu na ograniczoną liczbę pokoi hotelowych w Nosalowym Dworze, gdzie odbędzie się listopadowy zjazd. Od początku rejestracji posiadacze wejściówek kupują miejsca hotelowe po preferencyjnych cenach. Poprzednie zjazdy pokazały, że po wyczerpaniu miejsc noclegowych w miejscu wydarzenia trzeba było  rezerwować pokoje w innych hotelach, co już jest mniej komfortowe dla gości. 

Rejestracja: https://misot.pl/zjazdy/

Czytaj także:

Paweł Gniadek
Paweł Gniadek
Doświadczony ekspert w obszarze komunikacji, z ponad 25-letnim stażem, ma w dorobku pracę w mediach, agencjach public relations, jak również spółkach, także dużych - giełdowych. Wraz ze współpracownikami tworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, duże przejęcia, sprzedaż, konsolidacja) i kampanii, nadzorował i prowadził ambitne i bardzo efektywne projekty sponsoringowe, opracował regulacje z obszaru promocji – strategie public relations, strategie marki, strategie CSR, zasady sponsoringu, zasady promocji – a przede wszystkim skutecznie je wdrażał. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. wiele nagród za najlepszy raport roczny, a także przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie w latach 2014 i 2015. W 2012 roku otrzymał tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznawany przez branżowy miesięcznik Brief.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze