TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Jaką przewagę ma agencja Google Ads nad freelancerem?

Marketing internetowy może być realizowany przy pomocy wielu narzędzi. Jednym z filarów strategii są kampanie Google Ads. Przy prowadzeniu działań w tym zakresie można skorzystać ze wsparcia różnych podmiotów zewnętrznych. Do dyspozycji masz przede wszystkim wyspecjalizowane agencje Google Ads oraz wolnych strzelców, czyli freelancerów. Dlaczego współpraca z firmą może okazać się lepszym wyborem niż samodzielny specjalista? Dowiedz się, dlaczego agencja Google Ads często bywa korzystniejszym rozwiązaniem.

pasek

Agencja SEO – narzędzia i technologia

Firma działa na znacznie większą skalę niż freelancer. W konsekwencji dysponuje też wielokrotnie większym budżetem. Zgromadzony kapitał to nie tylko przychodzi, ale również środki przeznaczone na poczet kolejnych inwestycji. Taką inicjatywą może być chociażby zakup dostępu do najbardziej zaawansowanego oprogramowania wspomagającego prowadzenie działań reklamowych. Niektóre narzędzia kosztują nawet kilkaset tysięcy złotych w skali roku. Taka inwestycja wykracza poza możliwości finansowe freelancera, który musi ograniczać się do korzystania ze znacznie tańszych rozwiązań. W związku z tym agencja Google Ads może zapewnić Ci dostęp do szerokiej gamy unikatowych możliwości poprawiających jakość współpracy.

Skalowane kampanie Google Ads

Firma działająca na szeroką skalę ma większą zdolność do obsługi większej liczby kampanii reklamowych w tym samym czasie. Ten aspekt może być istotny z perspektywy liderów poszczególnych branż, którym zależy na prowadzeniu złożonych działań reklamowych. Słowem, agencja Google Ads posiada zasoby pozwalające na zrealizowanie wszystkich założeń, niezależnie od przewidywanej skali.

Poza tym takie podejście służy gromadzeniu większej ilości danych. W ten sposób algorytmy samouczące się są w stanie sprawniej optymalizować konfigurację na poczet bieżących potrzeb. Jednocześnie specjalista stojący na straży kampanii otrzymuje więcej informacji dotyczących przebiegu działań promocyjnych. To sprzyja efektywnej analizie, co w dłuższym horyzoncie czasowym wpływa korzystnie na uzyskiwaną skuteczność.

Kampanie Google Ads – wewnętrzna współpraca

Firma nie ogranicza się do działu odpowiadającego za obsługę systemu reklamowego. W strukturach organizacyjnych występują również specjaliści zajmujący się innymi obszarami. Można tutaj wskazać ekspertów odpowiadających za

  • pozycjonowanie stron,
  • Facebook Ads,
  • user experience,
  • analitykę.

Wszystkie te usługi mogą zostać powiązane z kampanią Google Ads. W konsekwencji jesteś w stanie zbudować spójną kampanię marketingową, która będzie wykorzystywać skumulowany potencjał wszystkich dostępnych narzędzi.

Agencja SEO – wsparcie i pomoc techniczna

Wyspecjalizowane firmy często są częścią programu partnerskiego Google. Dzięki bliskim relacjom z twórcą systemu reklamowego zyskujesz priorytetowy dostęp do pomocy technicznej. Wsparcie jest szybkie, a także dostarczane na najwyższym poziomie. Taki atut jest na wagę złota, kiedy napotykasz trudności w prowadzeniu kampanii.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze