TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Jak zdobyć nowych klientów w pięciu krokach?

Walka o nowego klienta z dużymi telekomami bywa trudna i wyczerpująca, nie tylko ze względu na dysproporcję w wielkości budżetów. Ogólnopolskie akcje promocyjne, zgrabne hasła atakujące nawet wtedy, gdy otwiera się lodówkę, działają na klienta. Ten, gdy pofatyguje się do salonu, często zostaje ograny na warunkach promocji. Czy coś można z tym zrobić? Tak! Grupa MiŚOT przygotowała wsparcie dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych.

Projekt Lokalni nabiera coraz większego tempa, został oddany w ręce operatorów, którzy już korzystają z bardzo atrakcyjnych warunków dostępu do wizytówki oraz obsługi firmowego facebooka. Sukcesywnie dodajemy nowe funkcjonalności. W wizytówce prezentowana jest oferta operatora, logo, dane kontaktowe. Najważniejszy jest jednak zasięg, który każdy z operatorów może wgrać korzystając z wcześniej przygotowywanego raportu PIT lub SIDUSIS – do wyboru.

Dane, które widoczne są w wizytówce, prezentowane są również na dedykowanej podstronie operatora, którą uruchamiamy dla każdego uczestnika projektu. Znajduje się ona pod adresem: https://lokalni.pl/partner/nazwa_operatora. MiŚOT-y mogą korzystać z tej strony jak ze swojej własnej. Każdy ma podpięty formularz kontaktowy, rozszerzony opis firmy, ciekawostki. 

Dodaliśmy też blog, na którym sukcesywnie będą pojawiały się wpisy o tematyce branżowej. Operatorów, którzy podejmują ciekawe inicjatywy, zachęcamy do przesyłania artykułów, które umieścimy na stronie (na adres: zespol@lokalni.pl). Wpisy publikowane są pod adresem: https://lokalni.pl/blog

Strumień klientów w pięciu krokach

  • Po pierwsze: wybierz jedną z trzech dostępnych w Sklepie MiŚOT wizytówek. Uzyskasz dostęp do jej edycji. W tym kroku należy wskazać użytkownika, który będzie miał uprawnienia do uzupełnienia danych.
  • Po drugie: zasil wizytówkę informacjami: logiem, ofertą, opisem firmy (można skorzystać z przygotowanych przez zespół), ciekawostkami oraz zasięgiem.
  • Po trzecie: szybko przypisz zgłoszenia od klientów do swojego konta i jak najszybciej nawiąż  kontakt. Automatycznie, po każdym zgłoszeniu, w którym klient podaje adres e-mail, wysyłamy wiadomość zwrotną o otrzymanym zgłoszeniu.
  • Po czwarte: wykorzystaj moc profilu Lokalnych w mediach społecznościowych, gdzie piszemy o roli lokalności w społecznościach, ciekawostkach branżowych, inspirujących treściach. Uzupełniaj również Mapę Dobra, to dzielenie się działaniami na rzecz lokalnych społeczności, dla których jest to realne wsparcie. 
  • Po piąte: wyszukiwarka od początku września będzie pozycjonowana w wynikach za pomocą SEO, a uczestnicy projektu mogą liczyć na wsparcie marketingowe.

Powodów do tego, by brać udział w projekcie Lokalni, jest znacznie więcej. W Grupie MiŚOT mamy świadomość, że łącząc siły możemy osiągnąć znacznie więcej. Lokalność jest naszą niezbywalną siłą, dającą nam nieosiągalną dla ogólnopolskich firm bliskość z klientem oraz znajomość jego potrzeb. 

Im więcej operatorów dołączy do projektu Lokalni, tym większa będzie siła każdego użytkownika, jak i całej grupy. Dowiedz się więcej kontaktując się z Działem Handlowym Grupy MiŚOT: handlowy@misot.pl.

Aleksandra Czerech
Aleksandra Czerech
Marketerka z krwi i kości, która od ponad dziesięciu lat wspiera małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w budowaniu strategii, przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z klientem. W Grupie MiŚOT zajmuje się wsparciem realizowanych projektów w obszarze marketingu.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze