Aby zabezpieczyć dokument PDF hasłem za pomocą programu Adobe Acrobat, należy wybrać opcję zabezpieczania w aplikacji i ustawić dwa rodzaje haseł: hasło otwierania dokumentu (hasło użytkownika) i hasło uprawnień (hasło podstawowe).
Hasło otwierania wymagane jest do dostępu do dokumentu, podczas gdy hasło uprawnień ogranicza możliwości edycji, drukowania i kopiowania. Proces zabezpieczania obejmuje wybranie odpowiedniego poziomu szyfrowania i opcji zabezpieczających, a następnie zastosowanie i potwierdzenie hasła.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Adobe Acrobat.
Jak zabezpieczyć PDF hasłem za darmo?
Można zabezpieczyć PDF hasłem za darmo korzystając z różnych dostępnych online narzędzi. Te aplikacje oferują podstawowe funkcje zabezpieczeń, umożliwiając ustawienie hasła, które będzie wymagane do otwarcia dokumentu.
Jak zaszyfrować plik PDF w mailu?
Aby zaszyfrować plik PDF przed wysłaniem go mailem, najpierw zabezpiecz go hasłem przy użyciu wybranego narzędzia. Następnie załącz zabezpieczony plik do wiadomości e-mail. Zapewnia to dodatkową warstwę bezpieczeństwa, gdyż nawet jeśli e-mail zostanie przechwycony, zawartość PDF pozostanie zabezpieczona.