TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Dyrektywa o e-prywatności i co dalej?

Planowane zmiany dotyczące e-prywatności mogą zdelegalizować tzw. reklamę behawioralną – obawiają się firmy – i tym samym mocno ograniczyć wpływy reklamowe tych z nich, które produkują treści online. Tak zwana dyrektywa o e-prywatności, zwana dyrektywą o plikach cookies (to ona wprowadziła w Europie obowiązek akceptowania takich plików po wejściu na nieodwiedzaną wcześniej stronę WWW), będzie teraz nowelizowana. Zdaniem wydawców zmiany zmierzają w kierunku, który mocno utrudni im zbieranie danych o tym, co oglądają w internecie użytkownicy. Skomplikuje więc stosowanie tzw. reklamy behawioralnej, czyli mechanizmów, które umożliwiają wyświetlanie im reklam dopasowanych do ich zainteresowań.
Źródło: “Rzeczpospolita”

PRZECZYTAJ NAJNOWSZY NUMER isprofessional

Najnowsze

Narzędzia do obróbki kabli firmy Jonard w xbest.pl!

xbest.pl został dystrybutorem dużego, amerykańskiego producenta - firmy Jonard, który znany jest z wytwarzania...

Nie czekaj, dołącz do Lokalnych!

Wsparcie i łączenie sił przyświecają małym i średnim operatorom telekomunikacyjnym od dawna. Wspólne działania...

Gmail i nowy sposób odpowiadania na e-maile

Gmail wprowadza zmianę. Będzie to nowy sposób odpowiadania na e-maile. Dla fanów czatów, który...

Programy CAD – projektuj bez ograniczeń z ZWCAD

ZWCAD 2024 to intuicyjne i kompleksowe oprogramowanie CAD, które umożliwia użytkownikom tworzenie precyzyjnych rysunków...