Publikon to usługa, w ramach której na profilach firmowych na portalu Facebook udostępniane są treści. Dzięki temu operatorzy mają więcej czasu na działalność operacyjną.
Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią życia, a więc i przedsiębiorcy w tej przestrzeni muszą być obecni. Od sierpnia w usłudze nastąpią spore zmiany. Na lepsze…
Dotychczas możliwy był wybór łącznie w dziesięciu konfiguracjach. Teraz będzie prościej, bo dostępne będą dwie wersje różniące się od siebie liczbą publikacji. W zależności od potrzeb operatora będzie to cztery lub osiem postów w miesiącu.
Utrzymane zostanie to, co najważniejsze, czyli tematyka, która będzie krążyć wokół telekomunikacji, ważnych wydarzeń związanych ze środowiskiem małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych oraz lokalności. Szczególny nacisk zostanie również położony na budowanie społeczności, co podkreśla kierujący projektem zespół.
Usługa Publikon połączona zostaje z projektem Lokalni.pl, który już ma odświeżone logo, a zespół pracuje nad produkcyjnym i komercyjnym uruchomieniem wyszukiwarki małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Korzystać z niej będzie można w najwyższym pakiecie wizytówki, który dla MiŚOT-a zostanie zaoferowany za mniej niż 100 złotych miesięcznie.
Zmiany w projekcie Lokalni zostaną niebawem zaprezentowane.