TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Czas na zmiany w Publikonie!

Publikon to usługa, w ramach której na profilach firmowych na portalu Facebook  udostępniane są treści. Dzięki temu operatorzy mają więcej czasu na działalność operacyjną. 

Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią życia, a więc i przedsiębiorcy w tej przestrzeni muszą być obecni. Od sierpnia w usłudze nastąpią spore zmiany. Na lepsze… 

Dotychczas możliwy był wybór łącznie w dziesięciu konfiguracjach. Teraz będzie prościej, bo dostępne będą dwie wersje różniące się od siebie liczbą publikacji. W zależności od potrzeb operatora będzie to cztery lub osiem postów w miesiącu. 

Utrzymane zostanie to, co najważniejsze, czyli tematyka, która będzie krążyć wokół telekomunikacji, ważnych wydarzeń związanych ze środowiskiem małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych oraz lokalności. Szczególny nacisk zostanie również położony na budowanie społeczności, co podkreśla kierujący projektem zespół. 

Usługa Publikon połączona zostaje z projektem Lokalni.pl, który już ma odświeżone logo, a zespół pracuje nad produkcyjnym i komercyjnym uruchomieniem wyszukiwarki małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Korzystać z niej będzie można w najwyższym pakiecie wizytówki, który dla MiŚOT-a zostanie zaoferowany za mniej niż 100 złotych miesięcznie.

Zmiany w projekcie Lokalni zostaną niebawem zaprezentowane.

Aleksandra Czerech
Aleksandra Czerech
Marketerka z krwi i kości, która od ponad dziesięciu lat wspiera małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w budowaniu strategii, przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z klientem. W Grupie MiŚOT zajmuje się wsparciem realizowanych projektów w obszarze marketingu.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze