TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

BIZNES24 pierwszym kanałem telewizyjnym w ofercie dystrybucyjnej MiŚOT

Projekt IdM, czyli IPTV dla MiŚOT, w ramach którego mali i średni operatorzy telekomunikacyjni będą mogli korzystać z rozwiązania telewizyjnego, doczekał się premiery na wiosennym Lokalnym Zjeździe MiŚOT w Wiśle.

W ramach technicznej dystrybucji strumieni telewizyjnych platformy IdM należącej do Grupy MiŚOT, został uruchomiony pierwszy kanał telewizyjny: BIZNES24.

Świadczenie usługi dostępu do kanałów telewizyjnych dla wielu małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych jest obecnie sporym problemem. Grupa MiŚOT pracuje nad rozwiązaniem, które sprawi, że na korzystnych warunkach, w prosty sposób i bez dużych inwestycji MiŚOT-y będą mogły świadczyć tę usługę klientom na partnerskich i godnych zasadach. 

BIZNES24 to jedyna w Polsce telewizja biznesowa nadająca wielogodzinne pasmo na żywo, zajmująca się gospodarką i ekonomią. Założona została przez Romana Młodkowskiego, który wcześniej był związany z TVN CNBC.

W ramach Technicznej Dystrybucji Strumieni Telewizyjnych kanałów TV platformy IdM stację BIZNES24 można odebrać w jednym z trzech węzłów wymiany ruchu EPIX w Katowicach, Warszawie oraz Poznaniu.  

Zespół pracujący nad rozwojem projektu pod kierownictwem Pawła Białasa zapowiada, że wkrótce uruchomione zostaną kolejne kanały. Zainteresowani szczegółami projektu mogą dowiedzieć się więcej kierując zapytania na adres: handlowy@misot.pl

Spółka IdM (IPTV dla MiŚOT) została powołana do życia w sierpniu 2022 roku, specjalnie po to, by dostarczyć nowoczesne i proste rozwiązanie telewizyjne dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Spółka ta wchodzi w skład Grupy MiŚOT działającej na wyżej wymienionych wyżej podmiotów gospodarczych. Kapitałem spółki niewątpliwie jest doświadczony zespół, który wielokrotnie udowodnił, że nawet najbardziej śmiałe projekty są możliwe do zrealizowania. 

Aleksandra Czerech
Aleksandra Czerech
Marketerka z krwi i kości, która od ponad dziesięciu lat wspiera małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w budowaniu strategii, przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z klientem. W Grupie MiŚOT zajmuje się wsparciem realizowanych projektów w obszarze marketingu.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze