TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Awaria T-Mobile

Ten wtorek – 13.06 – nie jest pomyślny dla osób posiadających urządzenia w sieci T-Mobile. Pierwsze problemy pojawiły się jeszcze przed godziną 8. Po godzinie 9 nastąpiło pogorzenie sytuacji i awaria miała większy zasięg.

Problemy dotyczą wszystkich usług oferowanych przez sieć T-Mobile. Jednak najwięcej problemów mają korzystający z internetu mobilnego i sieci komórkowej. Jedno i drugie zwyczajnie nie działa lub ma przerwy w funkcjonowaniu.

Na godzinę 9:20 w serwisie downdetector.pl jest ponad 2200 zgłoszeń głównie z dużych miast jak Gdynia, Warszawa,Kraków Lublin, Łódź, ale nie tylko.

Monitorujemy sytuację.

Aktualizacja 10:00

Do godziny 10 liczba zgłoszeń przekroczyła 3300.

Większosć zgłaszanych problemów dotyczy internetu mobilnego – 61 proc. 33 proc. związane są z funkcjonowaniem telefonii komórkowej.

Zgłaszający, którym pomimo problemów udało się włączyć aplikację twierdzą, że jest w niej informacja o prasach serisowych. Jednak wcześniej T-Mobile nie informował o planowaniu takich prac i przeważnie nie są one planowane w ciągu dnia tylko w nocy. Dlatego możliwe, że awaria związana jest z jakimś uszkodzeniem infrastruktury.

Aktualizacja 10:20

Po godzinie 10 sytuacja zaczęła się stabilizować, a liczba zgłoszeń spadać.

Sieć T-Mobile na swoim facebookowym profilu wstawiła komunikat:

Zgodnie z zapowiedziami operatora do godziny 11 problemy powinny całkowicie zniknąć.

Klaudia Wojciechowska
Klaudia Wojciechowska
Redaktorka ISPortal i ISProfessional. Dziennikarka telewizji lokalnego operatora telekomunikacyjnego Ret-Sat1. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją filmoznawstwo i nowe media.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze