Podczas X Jubileuszowego Zjazdu MiŚOT Paweł Białas, dyrektor handlu i rozwoju Grupy MiŚOT, przekazał nowości, które podziały się w ramach KameleonTV.
Coraz więcej lokalnych operatorów stawia dziś na rozwiązania, które pozwalają im odzyskać niezależność i realny wpływ na ofertę telewizyjną. KameleonTV to elastyczna platforma dystrybucji treści, która zmienia zasady gry na rynku i działa już u kilkunastu operatorów w całej Polsce.
Podczas prezentacji poruszono przede wszystkim temat aktualizacji w ramach usług. Poniżej zestawienie najważniejszych z nich:

Szereg usprawnień ma na celu poprawienie funkcjonalności KameleonTV, które wypracowywane są w ramach współpracy z operatorami, którzy już wdrożyli usługę do swojej oferty.
Rok 2026 to w usłudze m.in. wdrożenie ujednoliconej funkcjonalności na wszystkich platformach. Aktualizacji doczekał się też system eMU, czyli ebok MiŚOT-owych usług. To aplikacja służąca do uruchamiania, rozliczania oraz monitorowania usług.
Paweł Białas skierował też odezwę do obecnych na sali operatorów:
– Potrzebujemy Was. Bez Waszego wsparcia ta usługa nie będzie działać. Mamy możliwości i zmieniamy się tak, aby dostosować się do Was.
KameleonTV na rynku wyróżnia się tym, że cena jest wyjątkowo niska, a kontent wybrany tak, aby spełniać kryterium jakości – nowe kanały to m.in. Polsat FIlm 2, Polsat X, Polsat Reality, KabaretTV oraz FightTime. Model działania znalazł uznanie u nadawców. Paweł Białas przyznał, że teraz pora na skalę.
Czytaj także:


