Instytut Badawczy NASK przygotował kampanię „Bądź widoczny w sieci”. Promuje ona domeny .pl, ale również uświadamia, jak obecnie ważne jest posiadanie swojej strony i umożliwienie znalezienia siebie w sieci. Przedsiębiorcy powinni mieć tego świadomość.
Własna domena to dla przedsiębiorstwa większa wiarygodność w biznesie i pośród klientów. Posiadanie jej to fundament budowania cyfrowej tożsamości dla użytkowników sieci.
Zarejestrowanie domeny .pl to możliwość dostosowania jej do własnych potrzeb i dodawania niestandardowych funkcji. Uniezależnienie od strony w mediach społecznościowych to gwarancja, że zmiany w ich polityce nie zmienią funkcjonowania w internecie. Oczywiście można w ten sposób uzupełnić swoje kanały docierania do klientów, ale nie jest się od nich całkowicie zależnym.
Kampania promocyjna „Bądź widoczny w sieci”
Żeby promować posiadanie własnych domen, NASK stworzył kampanię „Bądź widoczny w sieci”. Instytut badawczy NASK prowadzi Rejestr domeny krajowej .pl i umożliwia rejestrację nazw w domenie .pl oraz w szeregu domen funkcjonalnych i regionalnych.
Podstawą prowadzonej kampanii jest 30-sekundowa animacja prezentowana w mediach cyfrowych i przestrzeniach miejskich. Ludzik Janek prezentuje na niej możliwości wynikające z zarejestrowania własnej domeny .pl.
Pojawia się również grafiki promujące domenę .pl. Będzie je można zobaczyć na ponad 100 paczkomatach w wybranych miastach.
Warto również zajrzeć na stronę kampanii: www.badzwidocznywsieci.pl
Źródło: NASK