TECHNOLOGIA · CYBERBEZPIECZEŃSTWO · BIZNES

Jedna taka szansa na tysiąc – Lokalni.pl jak wygrana w Lotto

Lokalni.pl to wyszukiwarka usług świadczonych przez małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Liczba korzyści jest tak duża, że można porównać ją do wygrania w Lotto. Jak to działa?

Symboliczny koszt, jaki ponosi operator za udział w projekcie, to pierwsza z wielu korzyści, jakie zapewnia projekt. Dedykowana wyszukiwarka usług, w której próżno szukać ogólnopolskich dostawców z łatwością przejmujących potencjalnych klientów, skupia się na wsparciu lokalnych dostawców, którzy razem stanowią znaczną siłę na rynku usług telko.

Udział w projekcie jest dobrowolny, jest to jednak narzędzie, które ułatwi dotarcie do klienta, przy niebywale niskim koszcie. Tak jak i innym projektom realizowanym przez Grupę MiŚOT, tak i temu przyświeca misja podniesienia szans i konkurencyjności małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Dlatego ten projekt jest taki ważny. Jest dla nas wszystkich.

Wyszukiwarka inna niż wszystkie

Powiecie, że już są na rynku wyszukiwarki. Sprawdziliśmy, wypełnione są po brzegi ofertą pomarańczowej, fioletowej czy różowej konkurencji. Usługi lokalnych, jeśli już ktoś się do nich przedrze, stanowią uzupełnienie oferty, nie jej główną część. Płaci się co prawda tylko za tych klientów, którzy za jej pośrednictwem przyjdą, ale ilu z nich nawet się nie dowie o twoim istnieniu? Na to ważne pytanie, każdy powinien sobie odpowiedzieć zgodnie ze swoim sumieniem.

Dołączając do Lokalnych budujesz lepsze jutro dla siebie i swojej firmy. To, co teraz widzicie w serwisie, to dopiero początek. W następnych krokach dodamy wybór usług dla klienta indywidualnego, w planie mamy też budowę sekcji biznesowej, w której poza klientami firmowymi będzie można szukać i znaleźć usługi operatorskie.

Już teraz aplikacja wspierana jest przez specjalistów SEO, którzy pracują nad nasza widocznością w sieci, w trakcie jest kampania, którą przygotowaliśmy dla dwóch operatorów: Firmy Maxnet z Gdyni oraz Danar z Kwidzynia. Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych, a także w wyszukiwarkach Bing oraz Google. Zaplanowana jest na dwa miesiące.

Wciąż ulepszamy działania

W kolejnym kroku przeprowadzimy trzymiesięczną kampanię dla 50 operatorów, którzy jako pierwsi wgrają swój zasięg do aplikacji. Operatorzy zapłacą za to jedynie tyle, ile wynosi miesięczny koszt uczestnictwa w projekcie, nic więcej. Ta specjalna opcja dostępna będzie jedynie dla tych, którzy uzupełnią zasięg oraz informacje o firmie. Wizytówka musi być tip-top.

W serwisie dostępna jest dedykowana każdemu operatorowi uczestniczącemu w projekcie strona. Zespół projektu przygotował pokazową stronę, którą znajdziecie pod adresem: lokalni.pl/partner/stronapokazowa, znajduje się na niej dedykowany formularz kontaktowy, usługi oraz dodatkowe sekcje zawierające opis i ciekawostki.

Lokalny operator może wybrać jedną z trzech dostępnych wizytówek. W wersji standardowej otrzymuje dostęp do edycji swojego profilu, gdzie może wgrać zasięg, a także uzupełnić usługi oraz opis firmy wzbogacony o ciekawostki. W wersji premium dodajemy jeden post na profilu Facebook, a w przypadku wizytówki premium+ posty są dwa.

Dostęp do profilu firmy jest bardzo łatwo uzyskać. Wystarczy za pośrednictwem Sklepu MiŚOT wybrać jedną z opcji. Pamiętaj, jednak o tym, że zmiany w aplikacji może wprowadzić tylko ten użytkownik, który ma przypisane uprawnienia. 

Aleksandra Czerech
Aleksandra Czerech
Marketerka z krwi i kości, która od ponad dziesięciu lat wspiera małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych w budowaniu strategii, przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z klientem. W Grupie MiŚOT zajmuje się wsparciem realizowanych projektów w obszarze marketingu.

przeczytaj najnowszy numer isporfessional

Najnowsze