Dzisiaj – poniedziałek 25.01 – od południa klienci sieci Play zgłaszają problemy w działaniu internetu mobilnego. Firma potwierdza ogólnopolską awarię.
Do serwisu downdetector.pl od godziny 12 co 15 minut dostarczanych jest 1200-1500 zgłoszeń w tym temacie. Niektórzy klienci całkowicie utracili dostęp do internetu. Inni skarżą się na niestabilność połączenia. Dotyczy to zarówno smartfonów jak i routerów LTE.
Najwięcej zgłoszeń dotyczy Warszawy, Łodzi, Krakowa, Rzeszowa i Katowic, chociaż pojawiają się także zgłoszenia z Trójmiasta. Biuro prasowe Play informuje, że „Awaria dotyczy głównie południowej części Polski. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem i przywróceniem pełnej funkcjonalności usług.” To już kolejne problemy z siecią Play w tym miesiącu. 14 stycznia klienci z południa Polski zgłaszali problemy z połączeniami głosowymi. Wówczas naprawa zajęła półtorej godziny.
Źródło: https://downdetector.pl/, https://www.dobreprogramy.pl/